Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle tänään sanoi ultraaja ettei vielä 9 viikolla voi erottaa raajoja kun kysyin..
Syke näkyi edelleen vahvana. :) Helpottunu fiilis, ehkä mä pikkuhiljaa alan uskaltaa luottamaan tähän raskauteen 
Neuvolalääkärin käynti takana ja pikkuinen oli hienosti kasvanu viime viikosta.Syke näkyi edelleen vahvana. :) Helpottunu fiilis, ehkä mä pikkuhiljaa alan uskaltaa luottamaan tähän raskauteen
![]()

Eksyin elokuisista selailemaan tätä ryhmää ja olipa iloinen yllätys löytää Talvitintti täältä! Hurjasti onnea koko perheelle![]()
Tärppäs tosiaan heti kun tyhjennysvuoto loppui, nyt pitää vaan toivoa et kaikki menee hyvin 
Kiitos!Tärppäs tosiaan heti kun tyhjennysvuoto loppui, nyt pitää vaan toivoa et kaikki menee hyvin
![]()

Onnea! Mulla oli kanssa ke ultra 7+4 ja mitoista toinen vastas 7+3 (toinen 7+0)Uä:ssä näkyi syke ja pieni vastasi mitoiltaan 7+3. Laskureiden mukaan 7+4 eli hyvin samaa kokoa. Jotenkin epätodellinen fiilis, ei ihan edes sisäistä että meillekö tulee kolmas![]()
Kyllähän siinä itku pääsi kun saatiin kuunnella sydänääniä
Pieni vastasi viikkoja 7+1, mutta mennään nyt tuolla aiemmalla kun ero on niin pieni. Tämä oksentelu ja kuvotus on nyt jotenkin helpompi kestää, kun tietää ettei turhan takia oo yökkäillyt.