Varhaisultra

Neuvolalääkärin käynti takana ja pikkuinen oli hienosti kasvanu viime viikosta. :Heartred Syke näkyi edelleen vahvana. :) Helpottunu fiilis, ehkä mä pikkuhiljaa alan uskaltaa luottamaan tähän raskauteen :smiley-angelic003

Eksyin elokuisista selailemaan tätä ryhmää ja olipa iloinen yllätys löytää Talvitintti täältä! Hurjasti onnea koko perheelle :hello2:Heartpink
 
Kkm diagnoosi tuli. Alkio vastasi rv 6+5, mutta ei sykettä, eikä väridopplerilla virtauksia. Pe aika tyhjennystä varten.
 
Osanotto foreverfever [emoji22][emoji3590]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Uä:ssä näkyi syke ja pieni vastasi mitoiltaan 7+3. Laskureiden mukaan 7+4 eli hyvin samaa kokoa. Jotenkin epätodellinen fiilis, ei ihan edes sisäistä että meillekö tulee kolmas:shy:
Onnea! Mulla oli kanssa ke ultra 7+4 ja mitoista toinen vastas 7+3 (toinen 7+0)

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Tänään 7+0 ja käytiin ultrassa. Pieni papunenhan siellä köllötteli ja syke näkyi :love7 Kyllähän siinä itku pääsi kun saatiin kuunnella sydänääniä :happy: Pieni vastasi viikkoja 7+1, mutta mennään nyt tuolla aiemmalla kun ero on niin pieni. Tämä oksentelu ja kuvotus on nyt jotenkin helpompi kestää, kun tietää ettei turhan takia oo yökkäillyt.

Kylläpä vierähti valtavan kokoinen kivi sydämeltä, en tiedä mikä ihme se torstain kipukohtaus oli, mutta onneksi se ei tarkoittanut mitään.
 
Luinpa kannasta ultrakäynnin yhteenvedon. Mitäköhän "Vasemmalla CL" tarkoittaa?
 
Takaisin
Top