Varhaisultra

Keskustelun 'Syyskuiset 2020' aloitti pikkumartta, 26 joulu 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Kimama Aloittelija

Ihana kuulla jo hyviä uutisia ❤️
    Meen vasta 8+6, just ennenku lähdetään 2,5vk lomalle. En muuten ois menny ollenkaan, mutta pakko että voi lomalla relata..
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Purpure Aloittelija Syysäidit 2020

Ihanaa Pikkumartta ja Annii :love017

Meillä on varattu varhaisultra 7+3, kaksi viikkoa vielä odotusta..ei malttaisi odottaa! Kiva päästä tapaamaan ja kiittämään myös lääkäriä joka auttoi hedelmöityksessä. :notworthy
  3. Peekaboo Aloittelija Syysäidit 2020

Onnea kaikille ultrassa hyviä uutisia saaneille :Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. Kyfi1730150 Uusi käyttäjä

Me aiotaan mennä varhaisultraan tällä viikolla (7+0). Edellisessä raskaudessa todettiin tuulimuna viikolla 12 ja silloin harmitti, että oli odottanut turhaan pari kuukautta, koska se lykkäsi uuden yrityksen aloitusta ja toki muutenkin.

Kahdessa ekassa raskaudessa ei menty ja sujuivat ihan normaalisti, nyt mielummin tarkistetaan ajoissa, että onko siellä ketään, ettei taas mene paria kuukautta turhaan odottaessa.
  5. Vauva2020 Aloittelija

Tänään ultrassa kaikki hyvin, syke löytyi.:Heartred
    • Tykkää Tykkää x 7
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  6. Bambi ♡ Peruskäyttäjä Marrasäidit 2020

Oon käynyt kahdessa aikaisemmassa raskaudessa alkuraskauden uä. Nyt varasin kans ja olisi loppukuusta, sillon olis 6+5 :) Samoihin aikoihin käynyt kaikissa.
  7. Kyfi1730150 Uusi käyttäjä

Käytiin eilen ultrassa ja syke löytyi :) Viikkoja 7+0.
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  8. Kilppari83 Aloittelija

Itse olin ajatellut etten mene varhaisultraan, mutta nyt kun ei oikein mitään raskausoireita ole, niin alkaa mieli muuttumaan. Miten voikin olla näin epävarma kaikesta. Taustalla ei siis mitään ongelmia, ei edes kemiallisia, vaan tämä on ensimmäinen oikea raskaus.
  9. Kilppari83 Aloittelija

Ja vielä omaan tekstiin jatkoa, mitä olette maksaneet varhaisultrasta? Mulla paikkana varmaan Mehiläinen.
  10. NewMoon Rakastunut foorumiin Syysäidit 2020

Meillä maksaa vaan polimaksun kun on kunnallisella.
  11. pikkumartta Tuttu foorumilla Syysäidit 2020

Perhe-artessa maksoi 79e :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. NassuRessu Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018 Syysäidit 2020 Helmikuunmammat 2016

Meillä tosiaan ilmainen varhaisultra, koska on neuvolassa lääkärillä.
  13. Nannal Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2018 Syysäidit 2020

Ultrassa käyty. Syke näkyi ja kuului ja kaikki hyvin :)
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Voittaja Voittaja x 1
  14. Unisieppari Peruskäyttäjä

Vaikee kyllä päättää meniskö sitä vai ei. Toisaalta ois ihana, mutta toisaalta mietin, että senkin rahan voisi laittaa vauvan tarvikkeisiin. En tosin tiiä maltanko kuitenkaan oottaa myöhempään:grin
  15. NassuRessu Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018 Syysäidit 2020 Helmikuunmammat 2016

Ihania kuulumisia jo ultrista :Heartbigred
  16. DudeDudette Rakastunut foorumiin Syysäidit 2020 Elomammat 2018

Me käytiin ekan raskauden alussa yksityisellä varhaisultrassa ja oli silloin kyllä todella kiva juttu. Huoli oli silloin tosi kova kun odotettiin ensimmäistä ja oli ihanaa kuulla syke.

Nyt ei olla aateltu mennä, aika tuntuu kuluvan nopeammin eikä huoli ole ihan niin suuri.
  17. Peekaboo Aloittelija Syysäidit 2020

27.1 on meidän ultra aika
  18. Nannu Tuttu foorumilla Syysäidit 2020 Tammikuunmammat 2016

Ultrassa käyty ja yksi sikiö ja syke löytyi :Heartred tänään oli viikot 7+2, mutta koko vastasi 7+5.
    • Voittaja Voittaja x 4
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. Lya M. Peruskäyttäjä

Itse kävin Femedassa rv 7+3.
    (Kovien vatsakipujen takia) Vauvanalku löytyi, mutta hyvälaatuinen lihaskasvain myös.
    Mielenrauhaa siitä kyllä sain, nyt olen tosin jo viikolla 29, eli kunnallisetkin ultrat on jo käyty.

Esikoisen kanssa kävin myös, silloin epämääräisen vuodon takia. ( nyt hän on jo kohta 6v)
  20. Eem Aloittelija Syysäidit 2020

Tänään käytiin varhaisultrassa ja viikkoja 6+6 :angelic: ihanaa että kaikki oli tällähetkellä hyvin ja voi hetkeksi hengähtää. Viime raskaus päätyi keskenmenoon 6+3, joten sen yli ollaan jo menty. Toivotaan parasta että tämä pieni pysyy kyydissä loppuun asti :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 4

Jaa tämä sivu