Varhaisultra

Ihana kuulla jo hyviä uutisia ❤️
Meen vasta 8+6, just ennenku lähdetään 2,5vk lomalle. En muuten ois menny ollenkaan, mutta pakko että voi lomalla relata..
 
Ihanaa Pikkumartta ja Annii :love017

Meillä on varattu varhaisultra 7+3, kaksi viikkoa vielä odotusta..ei malttaisi odottaa! Kiva päästä tapaamaan ja kiittämään myös lääkäriä joka auttoi hedelmöityksessä. :notworthy
 
Me aiotaan mennä varhaisultraan tällä viikolla (7+0). Edellisessä raskaudessa todettiin tuulimuna viikolla 12 ja silloin harmitti, että oli odottanut turhaan pari kuukautta, koska se lykkäsi uuden yrityksen aloitusta ja toki muutenkin.

Kahdessa ekassa raskaudessa ei menty ja sujuivat ihan normaalisti, nyt mielummin tarkistetaan ajoissa, että onko siellä ketään, ettei taas mene paria kuukautta turhaan odottaessa.
 
Oon käynyt kahdessa aikaisemmassa raskaudessa alkuraskauden uä. Nyt varasin kans ja olisi loppukuusta, sillon olis 6+5 :) Samoihin aikoihin käynyt kaikissa.
 
Itse olin ajatellut etten mene varhaisultraan, mutta nyt kun ei oikein mitään raskausoireita ole, niin alkaa mieli muuttumaan. Miten voikin olla näin epävarma kaikesta. Taustalla ei siis mitään ongelmia, ei edes kemiallisia, vaan tämä on ensimmäinen oikea raskaus.
 
Itse olin ajatellut etten mene varhaisultraan, mutta nyt kun ei oikein mitään raskausoireita ole, niin alkaa mieli muuttumaan. Miten voikin olla näin epävarma kaikesta. Taustalla ei siis mitään ongelmia, ei edes kemiallisia, vaan tämä on ensimmäinen oikea raskaus.

Ja vielä omaan tekstiin jatkoa, mitä olette maksaneet varhaisultrasta? Mulla paikkana varmaan Mehiläinen.
 
Vaikee kyllä päättää meniskö sitä vai ei. Toisaalta ois ihana, mutta toisaalta mietin, että senkin rahan voisi laittaa vauvan tarvikkeisiin. En tosin tiiä maltanko kuitenkaan oottaa myöhempään:grin
 
Me käytiin ekan raskauden alussa yksityisellä varhaisultrassa ja oli silloin kyllä todella kiva juttu. Huoli oli silloin tosi kova kun odotettiin ensimmäistä ja oli ihanaa kuulla syke.

Nyt ei olla aateltu mennä, aika tuntuu kuluvan nopeammin eikä huoli ole ihan niin suuri.
 
Itse kävin Femedassa rv 7+3.
(Kovien vatsakipujen takia) Vauvanalku löytyi, mutta hyvälaatuinen lihaskasvain myös.
Mielenrauhaa siitä kyllä sain, nyt olen tosin jo viikolla 29, eli kunnallisetkin ultrat on jo käyty.

Esikoisen kanssa kävin myös, silloin epämääräisen vuodon takia. ( nyt hän on jo kohta 6v)
 
Tänään käytiin varhaisultrassa ja viikkoja 6+6 :angelic: ihanaa että kaikki oli tällähetkellä hyvin ja voi hetkeksi hengähtää. Viime raskaus päätyi keskenmenoon 6+3, joten sen yli ollaan jo menty. Toivotaan parasta että tämä pieni pysyy kyydissä loppuun asti :Heartred
 
Takaisin
Top