Varhaisultra

Keskustelun 'Syyskuiset 2020' aloitti pikkumartta, 26 joulu 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Silkkitassu Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018

Ekasta meillä oli varhaisultra hedelmöitys hoitojen takia, mutta nyt en tiedä viitsinkö varata yksityiselle. Toki se tuo oman mielenrauhansa, mutta nyt ei ehkä ole niin malttamaton olo kuin ekan kanssa. Tuntuu että pienen lapsen kanssa aika menee niin nopeasti että se np-ultrakin on ihan kohta.
  2. Vauva2020 Aloittelija

Kiitos kannustavista sanoista!
    Vuotoa ei onneksi ole tänään tullut ollenkaan.:rolleyes:
  3. Ritva S Peruskäyttäjä Syysäidit 2020

Me ei olla menossa varhais ultraan... Ymmärrän kyllä, että moni sinne haluaa ja on tietenkin fiksuakin joissain tapauksissa käydä tarkistuksella.. Onhan se aina ihanaa nähdä se pieni lillumassa siellä...
  4. Wellu Aloittelija Syysäidit 2020

Mekin jätetään varhaisultra käymättä. Tässä ei oikein lähellä ole sellaista meille sopivaa ja kivaa vaihtoehtoa. Pitää nyt vain malttaa odottaa sinne np-ultraan asti.
  5. Annnii Peruskäyttäjä Syysäidit 2020

En vielä tiedä mennäänkö varhaisultraan vai ei. Esikoisen kohdalla pääsin kunnallisella kun hedelmöitys-ajankohta oli niin mysteeri. Nyt pitäisi yksityiseltä varata aikaa.
  6. Mel Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Mä just varasin ajan kuun vikalle päivälle. En tiedä, miten jaksan oottaa, mutta mulla on yleensä vähän pidempi kierto. Virallisesti silloin on 8+0, mutta luulen, että silloin on oikeasti 7+3 tai 7+5. En uskalla 6+ vielä mennä, että varmasti kaikki näkyy kunnolla.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Karoliiina Aloittelija

Tänään käyty varhaisultrassa, viikkoja 6+3 ja pieni hento syke näkyi :Heartred helpotti kyllä oloa.
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Voittaja Voittaja x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  8. pikkumartta Tuttu foorumilla Syysäidit 2020

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Missä kävit Karoliiina? Ja tehdäänkö toi vatsan päältä vai alakautta? Mulla huomenna.
  9. Karoliiina Aloittelija

Kiitos! :happy: Perhe-Artella kävin ja alakautta ultrasivat. Tsemppiä sulle huomiseen:) mua jännitti tänään aamulla ihan kauheesti :hilarious:
  10. pikkumartta Tuttu foorumilla Syysäidit 2020

Okei sinne mäkin meen :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. NewMoon Rakastunut foorumiin Syysäidit 2020

Alakautta ne taitaa nää alkuraskauden ultrat tehdä.

Voi kunpa oma aika olisi pian!
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Käytettävä Käytettävä x 1
  12. Serafia Tuttu foorumilla Marrasmammat 2018 Syysäidit 2020

Jee, ihana kuulla ekat hyvät uutiset! Onnea Karoliiina!
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Karoliiina Aloittelija

Voi kiitos! :happy:

Joo, niin tekevät. Pääsee lähemmäs pientä alkiota.
    Milloin sulla olikaan siis aika? :Heartred
  14. NewMoon Rakastunut foorumiin Syysäidit 2020

Viikko ja 6 päivää vielä :bookworm:
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Karoliiina Aloittelija

Nyt vaan pidät ittes kiireisenä! :grin mustakin toi kaks viikkoa tuntu ihan ikuisuudelta!
  16. Nannal Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2018 Syysäidit 2020

Varhaisultrassa on käyty kahdesta edellisestä. Nyt en ole varma mennäänkö. Toisaalta haluaisin, toisaalta en tiedä onko tarpeen, dopplerilla olen aiemmista kuullut sykkeet 9+ viikoilla joten sinnekkään ei kovin pitkästi olisi tai jos tuttu neuvolatäti suostuisi neuvolassa yrittämään sydänääniä :)
  17. pikkumartta Tuttu foorumilla Syysäidit 2020

Mä kävin tänään ultrassa, siellä näkyi viikkoja 6+4 vastaava alkio jolla sydän löi :love017
    • Tykkää Tykkää x 9
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  18. Annnii Peruskäyttäjä Syysäidit 2020

Onnea pikkumartta!:) meillä oli myös varhaisultra tänään, syke näkyi ja kaikki hyvin. :Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 7
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
    Last edited: 11 tammi 2020
  19. Karoliiina Aloittelija

pikkumartta ja Annnii, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)
  20. Annnii Peruskäyttäjä Syysäidit 2020

Kiitos :happy:

Jaa tämä sivu