Varhaisultra

Ekasta meillä oli varhaisultra hedelmöitys hoitojen takia, mutta nyt en tiedä viitsinkö varata yksityiselle. Toki se tuo oman mielenrauhansa, mutta nyt ei ehkä ole niin malttamaton olo kuin ekan kanssa. Tuntuu että pienen lapsen kanssa aika menee niin nopeasti että se np-ultrakin on ihan kohta.
 
Me ei olla menossa varhais ultraan... Ymmärrän kyllä, että moni sinne haluaa ja on tietenkin fiksuakin joissain tapauksissa käydä tarkistuksella.. Onhan se aina ihanaa nähdä se pieni lillumassa siellä...
 
Mekin jätetään varhaisultra käymättä. Tässä ei oikein lähellä ole sellaista meille sopivaa ja kivaa vaihtoehtoa. Pitää nyt vain malttaa odottaa sinne np-ultraan asti.
 
En vielä tiedä mennäänkö varhaisultraan vai ei. Esikoisen kohdalla pääsin kunnallisella kun hedelmöitys-ajankohta oli niin mysteeri. Nyt pitäisi yksityiseltä varata aikaa.
 
Mä just varasin ajan kuun vikalle päivälle. En tiedä, miten jaksan oottaa, mutta mulla on yleensä vähän pidempi kierto. Virallisesti silloin on 8+0, mutta luulen, että silloin on oikeasti 7+3 tai 7+5. En uskalla 6+ vielä mennä, että varmasti kaikki näkyy kunnolla.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Missä kävit Karoliiina? Ja tehdäänkö toi vatsan päältä vai alakautta? Mulla huomenna.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Missä kävit Karoliiina? Ja tehdäänkö toi vatsan päältä vai alakautta? Mulla huomenna.

Kiitos! :happy: Perhe-Artella kävin ja alakautta ultrasivat. Tsemppiä sulle huomiseen:) mua jännitti tänään aamulla ihan kauheesti :hilarious:
 
Varhaisultrassa on käyty kahdesta edellisestä. Nyt en ole varma mennäänkö. Toisaalta haluaisin, toisaalta en tiedä onko tarpeen, dopplerilla olen aiemmista kuullut sykkeet 9+ viikoilla joten sinnekkään ei kovin pitkästi olisi tai jos tuttu neuvolatäti suostuisi neuvolassa yrittämään sydänääniä :)
 
Takaisin
Top