Varhaisultra

Ihanaa kun moni saanut hyviä uutisia ja pahoittelut menetyksen kokeneille...itse tohon toiseen nyt kuulun ilmeisesti..:sad001

Eilen tuli tosi vähän ruskeeta vuotoja, ei siis todellakaan paljon mut pienen jomotuksen kanssa ja malttamattomana varasin heti ajan tälle aamulle varhaisultraan.
7+3 pitäisi sis nyt olla ja ultrassa vastas viikkoa pienempää eikä kätilö valitettavasti sykettä löytänyt:’( Sanoi kyllä että kun ti on neuvola ehkä he siellä katsoisivat uudestaan ja jos silloin sama tilanne niin sit on vaan keskeytyny viikko sitten..
harmittaa ja surettaa niin paljon, pidättelin itkua ja sit kun olin ulkona aloin vollottaa kun pieni
lapsi, en oikeen usko et sieltä mitään elävää ti löytyisi mut katsotaan..:confused005
 
Voimia paljon kaikille huonoja uutisia saaneille, ihan kamalaa :sad001❤️ Mutta muistakaa kumminkin, että itseä on turha syyllistää, mitään ei olisi voinut tehdä toisin ja näin nyt oli vaan tällä kertaa tarkoitettu... Itsellä vielä pitkä odotus tuonne joulua edeltävälle viikolle kun on ensimmäinen ultra, ei uskalla iloita kyllä sitä ennen :arghh:
 
Pahoittelut menetyksen kohdanneille. :sad001

Mä varasin kakkosvarhaisultran joulua edeltävälle viikolle, kun nt-ultra meni niin ärsyttävän pitkälle. Etenkin jos tämä verenvuoto jatkuu, niin olisi kiva saada mielenrauha ennen joulua. Ajattelisin, että jos silloin 9+4 on tyyppi edelleen kyydissä ja vastaa viikkoja niin tilanne näyttää jo jokseenkin hyvältä.
 
Mulla olis huomenna aamulla 10 aikaan varhaisultra :nailbiting: haluan mennä sinne mut en tiedä uskallanko :sad001 toistaiseksi ollaan raskaana, kunnes toisin todistetaan. Ja en tiedä uskallanko mennä jos todistavatkin toisin :arghh:
Ollaan yritetty yli 6 vuotta enkä oo vielä päässy näin pitkälle yhdessäkään km, enkä halua että tämä muttuu myös km :arghh::arghh::arghh:

Uh.. Anteeksi purkaminen mut oli pakko päästä jonnekin purkamaan näitä olotiloja.
Tottakai meen huomenna ja otan tiedon suuntaan tai toiseen vastaan niinkuin kunnon stoalainen konsanaan :angelic:. Toivottavasti :banghead:
 
Täälläkin on niin kallista, että ei oo varaa mennä. Muutenhan oisin varmaan halunnutkin, mut raha ratkaisee nyt.
 
Täällä taisi päättyä ikävästi tämä raskaus. Viime viikolla tosiaan oli vähän epäselvää ultrassa mitä näkyy, lauantaina oli pientä vuotoa joka kuitenki loppui lyhyeen mutta tänään alkoikin sitten kunnon vuoto. Jotenkin ei niin suurena yllätyksenä tullut kuitenkaan, kun semmonen kovin epävarma fiilis jäi viimeviikon ultrasta. Keskiviikoks on jo valmiina ultra-aika, joten siellä saavat sitten tämän todeta. Nyt täytyy vain toivoa että pian voi alkaa uudestaan yrittämään ja että se sitten onnistuisi paremmin :) onneks on jo yksi ihana poika olemassa ❤️
 
Mulla vielä viikko kituaikaa. Oireita on ja silleen jees, mutta on kait se todella normaalia että viikolla 5+4 ei mitään vielä ulkoisesti mahassa näy? Kun en kyllä ekastakaan muista ku vasta ehkä viikolla 10 tai jotain alko jotain näkyyn..
 
Koitin itse tänään varata aikaa varhaisultraan, mutta tarjolla oli ainoastaan päivällä olevia aikoja, enkä niihin pääse :sorry: Ilmeisesti pakko odottaa, että pääsee sitten joskus kunnalliselle. Ottaa kyllä ihan älyttömästi päähän.
 
Mulla olis huomenna aamulla 10 aikaan varhaisultra :nailbiting: haluan mennä sinne mut en tiedä uskallanko :sad001 toistaiseksi ollaan raskaana, kunnes toisin todistetaan. Ja en tiedä uskallanko mennä jos todistavatkin toisin :arghh:
Ollaan yritetty yli 6 vuotta enkä oo vielä päässy näin pitkälle yhdessäkään km, enkä halua että tämä muttuu myös km :arghh::arghh::arghh:

Uh.. Anteeksi purkaminen mut oli pakko päästä jonnekin purkamaan näitä olotiloja.
Tottakai meen huomenna ja otan tiedon suuntaan tai toiseen vastaan niinkuin kunnon stoalainen konsanaan :angelic:. Toivottavasti :banghead:

Mulla on ihan samat fiilikset, en haluais mennä varhaisultraan, koska en halua huonoja uutisia mutta menen kyllä koska kuitenkin haluan tietää mahdollisimman pian onko siellä edes ketään vai ei ja onko kaikki hyvin. Tsemppiä! :Heartred
 
Mulla vielä viikko kituaikaa. Oireita on ja silleen jees, mutta on kait se todella normaalia että viikolla 5+4 ei mitään vielä ulkoisesti mahassa näy? Kun en kyllä ekastakaan muista ku vasta ehkä viikolla 10 tai jotain alko jotain näkyyn..

Joo eka saattaa joillain turvottaa hulluna kuten mulla.. mut sit ekasta itellä maha pompsahti esiin vasta joskus viikolla 16+ kun aloin tuntea liikkeitä.
 
Joo eka saattaa joillain turvottaa hulluna kuten mulla.. mut sit ekasta itellä maha pompsahti esiin vasta joskus viikolla 16+ kun aloin tuntea liikkeitä.

Ei muista enää yhtään mitään.. kun tuolla toisaalla kirjotuksissa jollaki oli viikolla 6 ihan jo oikiasti mahaa... mutta taitaa enemmän turvotusta olla ku eihän siellä elämänalkukaan ole ku muutaman millimetrin sillon
 
Samaa mieltä, että tässä vaiheessa ei kai vielä pitäisi olla varsinaista vauvamasua vaan lähinnä turvotusta. Mutta kyllä se monille seuraavissa raskauksissa pompsahtaa nopeammin, esimerkiksi itselläni näkyi rv 10 jo selvä kumpu. Vauvahan on joka kierroksella suunilleen yhtä pieni, mutta uudelleensynnyttäjän kohtu on ennen raskauttakin isompi ja kasvaa sitten raskausaikana nopeammin.
 
Joo ei näillä alkuviikoilla kyllä vielä näy. Tosiaan toisessa tai kolmannessa pullahtaa nopeammin esiin. Itse vaan katselin noita vanhoja kuvia niin oli selkeästi mahaa jo rv 16 esikoisesta. Saa nähdä millon tästä tokasta sit :) ja siis eka kolmannes saattaa tosiaan olla ihan pelkästään turvotusta.
 
Mulla vielä viikko kituaikaa. Oireita on ja silleen jees, mutta on kait se todella normaalia että viikolla 5+4 ei mitään vielä ulkoisesti mahassa näy? Kun en kyllä ekastakaan muista ku vasta ehkä viikolla 10 tai jotain alko jotain näkyyn..
Mulla tänään 8+5 eikä kyl mahassa ole mitään muutosta, enkä oo viel saanu kohtua tuntumaan sormin mahan päältä. Turvotusta tosin on ja vanha tuttu vararengas, mut mitään oikeeseen vauvamahaan viittavaa ei todellakaan. :) Nämä ovat todella yksilöllisiä juttuja, on naisia joilla raskaus hyvä ku näkyy loppumetreilläkään, nii uskomattomalta ku se tuntuukin.
 
Taas kirjottelen täällä. Sain huomisen ultran aikaistettu tälle päivälle, ei vaan pystyny enää odotella kun tuntu että haluaa vaan saada koko asian pois alta.. NO siellä näkyikin elämää! 6+6 ja syke näkyi hienosti.. siinä vieressä löytyi kohta missä verenvuotoa on, mutta lääkärin mukaan siis alkuraskauden vuotoa se nyt kuitenkin vaan on. Eilisen vuodon jälkeen olin todella siinä uskossa että keskenmeno, koska verta tuli valtavasti, mutta toistaiseksi vielä kaikki hienosti ❤️
 
Jotkuthan vuotaa ihan hurjasti juuri esimerkiksi hematooman vuoksi. Mutta todella hieno juttu että kaikki on hyvin siellä :)
 
Laitan tänne saman mitä salaisten ryhmään.

Ei olis pitäny mennä :sorry:
Keskenhän tuo oli menny heti alkumetreillä. Ei saanu ku littanan sikiönalun kuvaan.
Kahen vkon päästä on uus ultra jos ei oo spontaanisti poistunu niin sit edetään sen mukaan.
Minä poistun nyt takavasemmalle oottamaan vuotoa (joko lääkkeellistä tai spontaania).
Kohta tulee 7 vuotta yritystä täyteen ja näyttää siltä ettei meille pientä tuu ilman rankempia hoitoja.

Onnea teille odotukseen ja toivottavasti kenenkään ei tartte tässä ryhmässä enää kuulla näin huonoja uutisia.
 
Takaisin
Top