Varhaisultra

Hei! Aivan olen tulokas näillä foorumeilla, vihdoin rohkaistuin ja liityin mukaan.
Menossa nyt 6+4 laskureiden mukaan ja olen suunnitellut että 8+ viikolle varaisi varhaisraskauden ultran.
Täältä kun löytyi hyvin vinkkejä hieman edullisimmista vaihtoehdoista!
Voisi olla miehen kanssa kiva yhteinen joululahja käydä varmistamassa, missä mennään.
Ensimmäinen raskaus siis ja ikää 40 eli kaikki uutta ja jännää ja epävarmaa.
Katsotaan siis varovaisella otteella kuinka käy!
 
Me käytiin varhaisultrassa vajaa viikko sitten ja silloin kokoarvio oli 6+4 (neljä päivää vähemmän kuin oma arvio). Syke kuultiin ja hyvältä vaikutti. Mä sain silloin aikoinaan ohjeen, että kaks viikkoa positiivisesta testistä olisi hyvä "odotusaika" ennen kuin varaa ajan ultraan. Nyt meni melkein kolmekin, eli joko sain tosi vahvan plussan aikaisin tai sit meillä heittää päivät. Sanoi kyllä ultrassa, että neljällä päivällä voi heittää kokoarvio, kun on niin pieni vielä. Toivotaan, että pysyy matkassa mukana ja kasvaa, kun viimeksi meni kesken just 6+4.
 
Saako sieltä varhaisultrasta aina sen kuvan mukaan? Menen kätilön tekemään ultraan. Oispa huikea joululahja ukille
 
Saako sieltä varhaisultrasta aina sen kuvan mukaan? Menen kätilön tekemään ultraan. Oispa huikea joululahja ukille

Minä en ainakaan esikoisen aikaan saanut. Kävin toki vain perusterveydenhuollossa, kun piti tarkistaa, millä viikoilla mennään. En tiedä oisinko saanut, jos oisin älynnyt kysyä?!

Minulla on ensi viikolla raskauden keston määrittämiseen aika (taas perusterveydenhuollon kautta ultra), nyt ajattelin kysyä, oisko mahdollista saada kuvaa.
 
Varhaisultrasta en osaa sanoa mutta tänään mulla kun oli ultra niin sain kuvat mukaan. Vaikka siis ei päästy mittaamaan niskanpoimua
 
Varhaisultrassa käyty tänään ja kaikki hyvin :Heartred Vastasi viikkoja 7+2 eli oli vain yhden päivän pienempi kun arvio menkoista laskettuna. Syke näkyi ja vatsan päältä ultrattaessa myös kuului hennosti :happy: Tässä kohtaa pääasia että oli oikeassa paikassa ja vastasi viikkoja, niin ei tarvitse stressata tuulimunaa tai kohdunulkoista :angelic:

muoks. Niin ja saatiin kuvat mukaan, oli kätilön tekemä ultra.
 
Tänään oltiin ultrassa. Niin vaan sielä syke näkyi, viikot 6+4 :Heartbigred
Vastasi viikkoja täysin, oma arvio ovulaation perusteella oli 6+3 tai 6+4 la 26.7 tai 27.7. Neuvolassa varmaan mennään tuon ultran mukaan. Oli kyllä uskomaton kokemus nähdä pieni ihme, 10vuotta itselle edellisestä ja miehelle ensimmäinen :Heartbigred

Perhe Artessa käytiin, suosittelen lämpimästi!
 
Vantaalla myös Kaunis Odotus ansaitsee kehut! Kätilön tekemä ultra, ja saatiin kuvia mukaan. Kätilö myös itse vinkkasi, että kannattaa napata sykkeestä videolle ääninäyte mukaan. Todella ihana kohtaaminen ja pieni, lämmin vastaanotto. Hintakin oli tosi edullinen, 70€ ja rapiat.
 
Kaunis Odotus kyllä kannattaa! Kiva lämminhenkinen paikka ja edullinen.

Kävin maanantaina varhaisultrassa, taisi olla 6+6 silloin. Syke näkyi hyvin, mutta me ei sitä kuultu.

Varhaisultran jälkeen (tehtiin sisäkautta) tiistaina vuosin kirkasta verta kera hyvin pienien hyytymien. Sen jälkeen myös oireet hiipuneet... Tosi kiva, kun saatiin eka ilouutiset ja sit heti perään saakin stressata, et siinäkö se sitten menikin heti. Toki voi olla normaalia, mutta kun raskausoireet jne liki hävinneet myös. :sorry:
 
Kaunis Odotus kyllä kannattaa! Kiva lämminhenkinen paikka ja edullinen.

Kävin maanantaina varhaisultrassa, taisi olla 6+6 silloin. Syke näkyi hyvin, mutta me ei sitä kuultu.

Varhaisultran jälkeen (tehtiin sisäkautta) tiistaina vuosin kirkasta verta kera hyvin pienien hyytymien. Sen jälkeen myös oireet hiipuneet... Tosi kiva, kun saatiin eka ilouutiset ja sit heti perään saakin stressata, et siinäkö se sitten menikin heti. Toki voi olla normaalia, mutta kun raskausoireet jne liki hävinneet myös. :sorry:

Pönni miten siellä menee, onko vuodot vielä jatkuneet?
 
Täällä saikulla eilen ultrattiin sellasella pienellä kannettavalla ultralla ja näky syke :Heartpink muuten sit ite oonki ihan loppu ja rikki tähän oksenteluun, kun mikään ei pysy sisällä. Mut toivottavasti tää tippa auttas ja pääsisin kotiin, nyt on 3 vuorokausi saikulla.
 
Takaisin
Top