Varhaisultra

Dottie

Sanavalmis juttuseppä
Heinä-äidit 2020
Aiotteko käydä varhaisultrassa?

Itse olen aiemmissa raskauksissa käynyt ja aion kyllä tälläkin kertaa :)
Tuo mielenrauhaa kun pääsee näkemään että kaikki on hyvin..
 
Varasin Kaunis odotus nimisestä paikasta varhaisultran 18.11. Nyt sai lokakuun aikana varatuista ultrista alennustakin, nii pitihän se käyttää. Yritän kyllä neuvolaan soittaessa kysyä voisinko saada sitä kautta varhaisultraa epäsäännöllisen kierron takia jolloin tietty peruisin ton, mutta katsotaan nyt..

Kävin edellisestäkin varhaisultrassa Terveystalossa, oli aika kallis lysti muistaakseni, joten kiva kun löytyy näitä edullisempiakin vaihtoehtoja.

Kiva tietää jo vähän aiemmin mikä on tilanne, onko siellä masussa oikeasti ketään ja saada vähän lisäselvyyttä laskettuun aikaankin. :)
 
Muokattu viimeksi:
Holly,
Joo, hinnoissa on isoja eroja.
Esikoisen aikaan Helsingissä maksoi tyyliin 150€ mutta toisen lapsen aikaan satuttiin ajelemaan Lahden ohi ja siellä kävästiin niin maksui reilusti alle 100€

Itse joudun (valitettavasti) töissä kertomaan lähiaikoina, niin olisi kiva jos olisi "varma" tieto raskaudesta..
 
Meinataan mennä. Ei haluta odottaa ekaan kunnalliseen ultraan asti todetaksemme, että kyseessä olikin tuulimuna tai mennyt kesken heti alussa. Saa sitten vähän edes mielenrauhaa ja uskoa siihen, että raskaus jatkuu normaalisti loppuun asti :)

Varaan johonkin rv 8+ kohdille.
 
En kyllä osaa sanoa. Esikoisen kanssa käytiin. Nyt on rahat vähän "tiukilla" kun olen vanhempainvapaalla joten jos jostain löytyy halpoja paikkoja niin ilmoittakaa. Haluisin niin päästä myös kurkkaamaan onko kaikki hyvin.
 
En kyllä osaa sanoa. Esikoisen kanssa käytiin. Nyt on rahat vähän "tiukilla" kun olen vanhempainvapaalla joten jos jostain löytyy halpoja paikkoja niin ilmoittakaa. Haluisin niin päästä myös kurkkaamaan onko kaikki hyvin.

PerheArte Helsingissä ja Lahdessa, toimistomaksun kanssa n.80€ :)
 
Ja Vantaalla tämä Kaunis odotus samaa hintaluokkaa PerheArten kanssa.
 
Meinataan mennä, mulla oli keskenmeno kesällä, ja nyt olen lievästi sanottuna stressaantunut miten tämä raskaus menee. Toivottavasti kaikki olisi nyt hyvin...
 
Ehkä, katsotaan nyt rahatilanteen mukaan. Mutta kotidopplerin tilaan kyllä varmasti hinnalla millä hyvänsä :smug::biggrin
 
Kunnallisen puolelta ei ole mahdollisuutta, enkä yksityiselle raaski mennä.
 
No mä en kyl nyt tiiä mulla aivan saatanan hirveä pahoinvointi. Ois kiva nähdä ettei oo kaksosia tai kolmosia. Taju meinaa lähteä koko ajan. Pitää varmaan varata aika. Millon olisi kannattavin mennä? Eskoisen kanssa kävin 6+2 ja saatiin tietää ettei raskaus ollutkaan niin pitkällä kun neuvolasta sanottiin.
 
No mä en kyl nyt tiiä mulla aivan saatanan hirveä pahoinvointi. Ois kiva nähdä ettei oo kaksosia tai kolmosia. Taju meinaa lähteä koko ajan. Pitää varmaan varata aika. Millon olisi kannattavin mennä? Eskoisen kanssa kävin 6+2 ja saatiin tietää ettei raskaus ollutkaan niin pitkällä kun neuvolasta sanottiin.

Oma varhaisultra varattu kun viikkoja pitäis olla 7+5, tietää et ainaki syke näkyy (jollei jotain ole pielessä) silloin.
 
Mäkin varasin äsken. Silloin ois kierron mukaan laskettuna rv 7+6.
 
Mäkin varasin kun 60e vielä sain :joyful: Mulla pitäis olla viikkoja sillon 8+4 mutta koska laskurit heittää niin veikkaan että on joku rv 7+ jotain. Eskoisen kanssa kävin jo viikoilla 5+ jotain ja laskettu siirtyi sitten sielä. Neuvolan mukaan olisin ollu jo 7+2 mutta ultraaja totesi heti että ei muuten ole niin pitkällä.
 
Varasin Kaunis odotus nimisestä paikasta varhaisultran 18.11. Nyt sai lokakuun aikana varatuista ultrista alennustakin, nii pitihän se käyttää. Yritän kyllä neuvolaan soittaessa kysyä voisinko saada sitä kautta varhaisultraa epäsäännöllisen kierron takia jolloin tietty peruisin ton, mutta katsotaan nyt..

Kävin edellisestäkin varhaisultrassa Terveystalossa, oli aika kallis lysti muistaakseni, joten kiva kun löytyy näitä edullisempiakin vaihtoehtoja.

Kiva tietää jo vähän aiemmin mikä on tilanne, onko siellä masussa oikeasti ketään ja saada vähän lisäselvyyttä laskettuun aikaankin. :)

Mistä bongasit tuon tarjouksen? En löydä millään..
 
Me ollaan oltu hedelmöityshoidoissa niin mä sain ajan rv 7+3 ultra ajan
 
Mä varasin kans ajan parin viikon päähän. Silloin 7+6 mut tuskin on niin pitkällä vielä. Haluan kans varmistaa et kaikki ok. Työpaikan pikkujoulut silloin viikonloppuna jotrn raskaus tulee varmaan julki jo. Paremmilla mielin kun tietää kaiken olevan ok.
 
Mitä varhaisultrassa oikeastaan näkyy? Pohdin, että pitäisikö ottaa puoliso jo mukaan, onko muilla ollut?
 
Mitä varhaisultrassa oikeastaan näkyy? Pohdin, että pitäisikö ottaa puoliso jo mukaan, onko muilla ollut?

Riippuu vähän millä viikoilla sinne menee, mutta yleensä sinne mennään yli rv 6, että nähdään sydämensyke. Se on sellainen merkittävä etappi, että kun sen ylittää, niin riskit keskenmenolle vähenee huomattavasti.

Meillä mies on ollut aina ultrassa mukana ja tulee nytkin.
 
Takaisin
Top