Varhaisultra

Minä en edelleenkään ole varma, että menenkö varhaisultraan vai en. Se on jotenkin niin järkyttävän hintaista täälläpäin eikä juurikaan ylimääräistä rahaa ole :sad001 Yritän ajatella niin, ettei menemättä jättäminen vaikuta millään tavalla lopputulokseen tms.
 
Minä en edelleenkään ole varma, että menenkö varhaisultraan vai en. Se on jotenkin niin järkyttävän hintaista täälläpäin eikä juurikaan ylimääräistä rahaa ole :sad001 Yritän ajatella niin, ettei menemättä jättäminen vaikuta millään tavalla lopputulokseen tms.

Sama juttu. Ja nyt olen kallistunut siihen, että en mene, kun luin surullisia kohtaloita, joissa varhaisultrassa kaikki ollut hyvin, mutta keskenmeno tullut heti sen jälkeen ja selvinnyt vatsa nt-ultrassa :sad001 Eli en koe saavani siitä niin suurta varmuutta, että maksaisin 200-300 euroa. Toki tuulimunaraskauden auliisti pois.
 
Minä en edelleenkään ole varma, että menenkö varhaisultraan vai en. Se on jotenkin niin järkyttävän hintaista täälläpäin eikä juurikaan ylimääräistä rahaa ole :sad001 Yritän ajatella niin, ettei menemättä jättäminen vaikuta millään tavalla lopputulokseen tms.
Itse olen varannut varhaisultran ihan varmuuden vuoksi 19.12 vaan sen takia jos ei ennen joulua päästä nt-ultraan. On siis jo samoja viikkoja kun nt-ultrassa olisi. Halutaan paljastaa uutinen jouluna sukulaisille ja sitä ennen olla varmoja että tuolla jotain elämää on varmasti. Mutta perun sen jos siis ”normaaliin” ultraan pääsen :happy: Muuten mäkin jättäisin menemättä.
 
Meillä tosiaan varhaisultrassa maanantaina näkyi oletettua pienempi alkio (kaks viikkoa pienempi), kuitenkin selvät sykkeet niin kuin aiemmin kerroinkin. Ruskea vuoto jatkui vaan ja eilis iltapäivästä asti runsastunut. Pääsin julkiselle puolelle ultraan ja tutkittavaksi, viikkoja oli samat 6+3 kuin maanantaina ja sydän lakannut lyömästä :sad010
Meistä ei siis tulekaan heinäkuisen vanhempia, joten poistun keskustelusta.

Tsemppiä kaikille raskauteen! :Heartred
 
Meillä tosiaan varhaisultrassa maanantaina näkyi oletettua pienempi alkio (kaks viikkoa pienempi), kuitenkin selvät sykkeet niin kuin aiemmin kerroinkin. Ruskea vuoto jatkui vaan ja eilis iltapäivästä asti runsastunut. Pääsin julkiselle puolelle ultraan ja tutkittavaksi, viikkoja oli samat 6+3 kuin maanantaina ja sydän lakannut lyömästä :sad010
Meistä ei siis tulekaan heinäkuisen vanhempia, joten poistun keskustelusta.

Tsemppiä kaikille raskauteen! :Heartred

Voi ei, pahoittelut :Heartred
 
Voi ei, valtavat pahoittelut ee ee:lle. :sad001

Ja onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille!

Tuohon varhaisultran hintaan, en mäkään tuollaisia hintoja siitä maksaisi. Meillä päin saa onneksi näitä kätilön tekemiä ultria alle satasella, jos ei saisi niin en varmasti kävisi.
 
Heippa kaikille ja kiitoksia sympatiasta. Kävin tänään kontrollissa ja tilanne sama kuin viime viikolla, eli tuulimunahan tämä on. Lähetteen sain tyhjennyksen suunnitteluun, mitään vuotoja ei edelleenkään ole. Onnittelut kaikille joilla hyviä uutisia ja isot tsempit ja pahoittelut muille joilla niitä huonoja ❤ Siirryn palstalta nyt jonnekin muualle ja toivottavasti taas joskus johonkin odottavien ryhmään paremmalla onnella ❤
 
Kävin 5.11 jolloin menkkojen mukaan olis ollut viikkoja 7, ei näkynyt kuin ruskuaispussi, lääkäri oli sitä mieltä että kaikki ok, on vaan raskaus alkanut myöhemmin kuin mitä menkkojen mukaan laskettuna. Kävin siitä reilun viikon päästä eli 15.11 uudestaan jolloin näkyi alkio ja syke, vastasi 6+3. Mutta syke oli epätasainen ja jälleen heräsi huoli että kaikki ei oo kunnossa, siis itselleni ainakin, lääkäri mietti että olisko sydän vasta muodostumassa. Joka tapauksessa suositteli neuvolaseurantaa. Sain nt-ultraan ajan vasta 30.12 joten päädyin nyt siihen että varasin vielä 13.12 ajan yksityiselle. Kauhee pelko koko ajan että kaikki ei oo hyvin, etenkin kun oireetkin alkaneet vähentyä. Viime lauantaina ollut viimeksi venytys kipuja ja nyt ei oo rinnatkaan enää arat :sad001 On tää epävarmuus kyllä kamalaa.
 
Takaisin
Top