Varhaisultra

Kävin ultrassa tänään ja tyhjä sikiöpussi vaan näkyi, mitään vuotoja ei ole joten käsky takaisin viikon päästä uudelleen jos vuoto ei ala. Nyt en taas tiedä miten tän kestää, kesällä km viikolla 9+ ja nyt tämä... tuulimunaksi veikkasi.

Voi ei :sad001 Oon tosi pahoillani. :Heartred, Onko mahdollista, et ovulaatio oiskin ollut myöhemmin? Oliko sulla itsellä mitään viitteitä siitä, ettei kaikki olisikaan hyvin?
 
Voi ei :sad001 Oon tosi pahoillani. :Heartred, Onko mahdollista, et ovulaatio oiskin ollut myöhemmin? Oliko sulla itsellä mitään viitteitä siitä, ettei kaikki olisikaan hyvin?

No ei ole mitään viitteitä että olisi asiat huonosti, vaikka olen kyllä pelännyt oireiden vähäisyyttä. Kaipa ovulaatio olisi voinut olla myöhemminkin, mutta testi kyllä näytti siinä tapauksessa tosi aikaisin positiivista... äh. Nyt sitten vaan odottelen että alkaako vuoto vai ei. Siirryn nyt täältä foorumilta pois muita masentamasta ja käyn vaikka huikkaamassa jossain vaiheessa miten kävi. Tsemppiä kaikille!
 
Munkin oli nyt pakko varata ultra, ei pää kestä tätä muuten, makso mitä makso. Tänään tullut vaaleanpunaista vuotoa seksin jälkeen ja oon nyt tosi ahdistunut että meneekö tämäkin kesken :sad001 toivottavasti en joudu perumaan ultraa.
 
Cocostiina, oon niin pahoillani!  Toivotaan nyt kuitenkin, että viikot vain olisi väärin laskettu!
 
Cocostiinalle voimia, kuinpa se syke vielä löytyisi kontrollissa :Heartpink:sorry:
 
Cocostiina voimia, olen todella pahoillani. Kumpa olisi vain väärä hälytys. :sad001
 
Hei siltä varalta että siitä on jollekin varhaisultran ajankohtaa pohtivalle apua, niin mainitsen tännekin että kaivoin esiin tiedon millä viikoilla sain aikanaan väärän hälytyksen. Se oli menkkojen mukaan laskettuna 6+2 ja ovistikkujen perusteella 5+5. Paitsi ettei tuolloin näkynyt sykettä niin ei siis näkynyt oikein vakuuttavasti koko alkiota. Viikkoa myöhemmin näkyi alkio ja syke. Oli luonnollisesti aika pinnallinen viikko odottaa tuota kakkosultraa... Ihan vaan siltä varalta että jotain kiinnostaa. :)
 
Mua jännittää kyllä hurjana tuo, että ei löytyisikään sykettä sitten joskus vuoden vaihteessa :nailbiting: MUTTA kun ne varhaisultrat on sitä pari sadan euron hintaluokkaa :banghead: En tiedä. Pakko varmaan elää epätietoisuudessa :smiley-angry017 Ihan kamalaa olisi elää unelmaa 3kk ja sitten se romuttuisi kerrasta.
 
Mäki oon miettiny tota varhaisultraa. Olisi kiva saada varmistus, että onko siellä joku ja jos on, niin kuinka monta :grin
 
Vitsit. Mietin itsekin jossain vaiheessa, etten menisi ollenkaan, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa mieli muuttumaan. Joka tapauksessa nyt on vielä liian aikaista eli kolmisen viikkoa pitää odotella.
 
Mä kävin keväällä varhaisultrassa jonka hinnaksi tuli kokonaisuudessaan yli 200e. Sitten kävin vielä kontrollissa samassa paikassa ja se maksoi toiset 200e. Tuli vähän kalliiksi :banghead: Nyt varasin sellaseen Kaunis Odotus-nimiseen paikkaan, jossa ainakin netissä luki että maksaisi 74e sisältäen toimistomaksun. En sitten tiedä tuleeko siihen kuitenkin vielä jotain lisämaksuja.
 
Mä kävin keväällä varhaisultrassa jonka hinnaksi tuli kokonaisuudessaan yli 200e. Sitten kävin vielä kontrollissa samassa paikassa ja se maksoi toiset 200e. Tuli vähän kalliiksi :banghead: Nyt varasin sellaseen Kaunis Odotus-nimiseen paikkaan, jossa ainakin netissä luki että maksaisi 74e sisältäen toimistomaksun. En sitten tiedä tuleeko siihen kuitenkin vielä jotain lisämaksuja.

Minä kävin kauniissa odotuksessa ultrassa ja se maksoi vain tuon 74 euroa. Se on kätilön tekemä ultra, joten varmaan sen takia halvempikin. :)
 
Voimia Cocostiina, toivottavasti olisi tosiaan vain väärä hälytys ja kaikki olisikin hyvin seuraavassa ultrassa.:Heartred
 
Toivottavasti olis Cocostiina tosiaan väärä hälytys❤️ Ite varasin ultra. 7.12 lauantaille sillon 7+4 , neuvola sit 18.12. Ihan täyttä tuskaa kyllä odotella. Tuntuu että oon tullu ihan hulluksi kun kyttää joka ikistä vääntöä, repäsyä, ilmakuplaa joka alapäässä päinkään on. Huoh. Tein tänään testin joka ainaki oli vahvistunu, kun ylin tänään päiväpissa ja alin pe aamu.

23B6B6D2-033B-4525-BA86-8C9ACDCA6160.jpeg
 
Täyttä tuskaa on täälläkin odotus vaikka ultra on jo ensviikolla torstaina :nailbiting: Maanantaina pojan 1v neuvola ja torstaina se varhaisultra. Oon sillon viikoilla 7+0. Toivottavasti jotain näkyy ja kaikki on kunnossa... Ja kohta on vielä mun ensimmäinen neuvolakin. Kerkee tähän kuuhun mahtua paljon.
 
Samaa piinaa täälläkin. Huomenna tiistaina poksuu 7+0 ja heti seuraavana päivänä keskiviikkona on varhaisultra alkuillasta :nailbiting: Hyvin oon tähän asti jaksanut odottaa, mutta nyt alkaa tuntua ihan mahdottomalta. Jos kaikki siellä hyvin, niin ens viikolla olisi eka neuvola.
 
Takaisin
Top