Varhaisultra

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Dottie, 27 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Silk Puuhakas puhuja Heinä-äidit 2020

Voi ei :sad001 Oon tosi pahoillani. :Heartred, Onko mahdollista, et ovulaatio oiskin ollut myöhemmin? Oliko sulla itsellä mitään viitteitä siitä, ettei kaikki olisikaan hyvin?
  2. Cocostiina Oman äänensä löytänyt

No ei ole mitään viitteitä että olisi asiat huonosti, vaikka olen kyllä pelännyt oireiden vähäisyyttä. Kaipa ovulaatio olisi voinut olla myöhemminkin, mutta testi kyllä näytti siinä tapauksessa tosi aikaisin positiivista... äh. Nyt sitten vaan odottelen että alkaako vuoto vai ei. Siirryn nyt täältä foorumilta pois muita masentamasta ja käyn vaikka huikkaamassa jossain vaiheessa miten kävi. Tsemppiä kaikille!
    • Sympatiaa Sympatiaa x 19
  3. pikkumartta Puuhakas puhuja Syysäidit 2020

Munkin oli nyt pakko varata ultra, ei pää kestä tätä muuten, makso mitä makso. Tänään tullut vaaleanpunaista vuotoa seksin jälkeen ja oon nyt tosi ahdistunut että meneekö tämäkin kesken :sad001 toivottavasti en joudu perumaan ultraa.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 14
  4. Sammie Sanavalmis juttuseppä Marrasäidit 2020 Kesäkuiset 2022

Cocostiina, oon niin pahoillani!  Toivotaan nyt kuitenkin, että viikot vain olisi väärin laskettu!
  5. Holly Sanaisen arkkunsa ammentaja Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Cocostiinalle voimia, kuinpa se syke vielä löytyisi kontrollissa :Heartpink:sorry:
  6. mangustimamma Varmaotteinen viestittelijä Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016 Lokamammat 2018

Cocostiina voimia, olen todella pahoillani. Kumpa olisi vain väärä hälytys. :sad001
  7. Fuji Tietävä tietäjä Heinä-äidit 2020

Voimia! Kunpa olisi väärä hälytys!
  8. mangustimamma Varmaotteinen viestittelijä Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016 Lokamammat 2018

Hei siltä varalta että siitä on jollekin varhaisultran ajankohtaa pohtivalle apua, niin mainitsen tännekin että kaivoin esiin tiedon millä viikoilla sain aikanaan väärän hälytyksen. Se oli menkkojen mukaan laskettuna 6+2 ja ovistikkujen perusteella 5+5. Paitsi ettei tuolloin näkynyt sykettä niin ei siis näkynyt oikein vakuuttavasti koko alkiota. Viikkoa myöhemmin näkyi alkio ja syke. Oli luonnollisesti aika pinnallinen viikko odottaa tuota kakkosultraa... Ihan vaan siltä varalta että jotain kiinnostaa. :)
    • Tykkään Tykkään x 5
  9. Sammie Sanavalmis juttuseppä Marrasäidit 2020 Kesäkuiset 2022

Mua jännittää kyllä hurjana tuo, että ei löytyisikään sykettä sitten joskus vuoden vaihteessa :nailbiting: MUTTA kun ne varhaisultrat on sitä pari sadan euron hintaluokkaa :banghead: En tiedä. Pakko varmaan elää epätietoisuudessa :smiley-angry017 Ihan kamalaa olisi elää unelmaa 3kk ja sitten se romuttuisi kerrasta.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. Nannnskeli Näppärä viestien naputtelija Heinä-äidit 2020 Marrasmammat 2018

Mäki oon miettiny tota varhaisultraa. Olisi kiva saada varmistus, että onko siellä joku ja jos on, niin kuinka monta :grin
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. Dafni Sanaisen arkkunsa ammentaja Heinä-äidit 2020

Vitsit. Mietin itsekin jossain vaiheessa, etten menisi ollenkaan, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa mieli muuttumaan. Joka tapauksessa nyt on vielä liian aikaista eli kolmisen viikkoa pitää odotella.
    • Tykkään Tykkään x 3
  12. amandatt Kommentoinnin ninja

Mä kävin keväällä varhaisultrassa jonka hinnaksi tuli kokonaisuudessaan yli 200e. Sitten kävin vielä kontrollissa samassa paikassa ja se maksoi toiset 200e. Tuli vähän kalliiksi :banghead: Nyt varasin sellaseen Kaunis Odotus-nimiseen paikkaan, jossa ainakin netissä luki että maksaisi 74e sisältäen toimistomaksun. En sitten tiedä tuleeko siihen kuitenkin vielä jotain lisämaksuja.
    • Tykkään Tykkään x 2
  13. Suklaapehmis Näppärä viestien naputtelija Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Minä kävin kauniissa odotuksessa ultrassa ja se maksoi vain tuon 74 euroa. Se on kätilön tekemä ultra, joten varmaan sen takia halvempikin. :)
    • Tykkään Tykkään x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Huonoa kieltä Huonoa kieltä x 1
  14. helinä12 Jostain jotain jo tietävä Heinä-äidit 2020

Voimia Cocostiina, toivottavasti olisi tosiaan vain väärä hälytys ja kaikki olisikin hyvin seuraavassa ultrassa.:Heartred
  15. Azzeliini Hyväntuulinen höpöttäjä Heinä-äidit 2020

Toivottavasti olis Cocostiina tosiaan väärä hälytys❤️ Ite varasin ultra. 7.12 lauantaille sillon 7+4 , neuvola sit 18.12. Ihan täyttä tuskaa kyllä odotella. Tuntuu että oon tullu ihan hulluksi kun kyttää joka ikistä vääntöä, repäsyä, ilmakuplaa joka alapäässä päinkään on. Huoh. Tein tänään testin joka ainaki oli vahvistunu, kun ylin tänään päiväpissa ja alin pe aamu.

23B6B6D2-033B-4525-BA86-8C9ACDCA6160.jpeg
    • Tykkään Tykkään x 5
  16. Mamimam Puuhakas puhuja Heinä-äidit 2020

Täyttä tuskaa on täälläkin odotus vaikka ultra on jo ensviikolla torstaina :nailbiting: Maanantaina pojan 1v neuvola ja torstaina se varhaisultra. Oon sillon viikoilla 7+0. Toivottavasti jotain näkyy ja kaikki on kunnossa... Ja kohta on vielä mun ensimmäinen neuvolakin. Kerkee tähän kuuhun mahtua paljon.
    • Tykkään Tykkään x 4
    • Optimistinen Optimistinen x 3
  17. titem Puuhakas puhuja Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Samaa piinaa täälläkin. Huomenna tiistaina poksuu 7+0 ja heti seuraavana päivänä keskiviikkona on varhaisultra alkuillasta :nailbiting: Hyvin oon tähän asti jaksanut odottaa, mutta nyt alkaa tuntua ihan mahdottomalta. Jos kaikki siellä hyvin, niin ens viikolla olisi eka neuvola.
    • Tykkään Tykkään x 4
    • Optimistinen Optimistinen x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  18. helinä12 Jostain jotain jo tietävä Heinä-äidit 2020

Mullakin ens viikon perjantaina ultra, mut ei malttais enää millään odottaa. :nailbiting:
    • Tykkään Tykkään x 6
  19. Röllineiti Jostain jotain jo tietävä Heinä-äidit 2020

Varasin kuitenkin ultraan ajan 5.12 6+3 , jospa silloin näkyis jo. En malta pitkää viikonloppua odottaa o_O
    • Tykkään Tykkään x 3
  20. Nannnskeli Näppärä viestien naputtelija Heinä-äidit 2020 Marrasmammat 2018

Mä varasin tänään ajan varhaisultraan kahen viikon päähän, silloin rv 6+5.
    • Tykkään Tykkään x 5