Varhaisultra

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Dottie, 27 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Tietääkseni sama hints jokaisella käynnillä..
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  2. tiitu^ Ihastunut foorumiin Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2018 Marrasmammat 2016

Luulen kans, et hinta joka kerta sama.

Itse pääsin kunnalliselle puolelle ultrattavaksi, joten hintakaan ei päätä huimaa, taitaa mennä ihan normaalilla tk-käyntimaksulla tai liekkö ilmaisia, kun neuvolan "määräämiä". Kävin siis neuvolassa ultrattavana.
  3. Marcipa Tuttu foorumilla

Käytiin eilen varhaisultrassa. Alkio vastasi viikkoja (8+3 tai jopa 8+4), mutta sykettä ei löytynyt. Nyt pitäisi vaan odotella vuodon alkamista. Mitään vuotoon viittaavaa ei kohdussa kuitenkaan näkynyt ja kätilö epäili, että ei välttämättä ole itsekseen tulossa ulos.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 28
  4. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Eikä.. Olen todella pahoillani Marcipa. :sad001 :Heartred
  5. Genmaicha Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020 Syysmammat 2018

Olen pahoillani, Marcipa. :Heartred
  6. Miriam_88 Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Pahoitteluni Marcipa :Heartred
  7. titem Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Toinen varhaisultra takana. Alkio on viikkoa nuorempi mitä menkoista laskettuna, mutta muutoin kaikki oikein kunnossa :Heartpink Sain kuvata puhelimella videopätkää pienen liikkeistä ja sydänäänistä sekä 3/4D kuvaa myös. Olen niin huojentunut.
    • Tykkää Tykkää x 9
    • Voittaja Voittaja x 2
  8. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Olen pahoillani :Heartred
  9. littlemermaid Aloittelija

Voi ei Marcipa, voimia!
  10. Rosegold Aloittelija

onpa surullista moomi ja marcipa. Voimia molemmille. ❤️
  11. Ketunpoika Aloittelija

Perjantai 13. Onnen päivä. Syke löytyi ja koko oli oikea, viikot 7+1.
    • Tykkää Tykkää x 15
    • Voittaja Voittaja x 3
  12. EnkeliRinkeli Aloittelija Heinä-äidit 2020

Onnea ketunpoika hyvistä ultrakuulumisista.

Meillä oli tänään myös onnenpäivä vaikka perjantai 13 onkin. Ultrassa käyty ja siellä se masussa pieni oli ja sydän löi vimmatusti. Vastasi viikkoja 7+5
    • Tykkää Tykkää x 15
    • Voittaja Voittaja x 2
  13. Wreta Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Maanantaina päästiin myös näkemään sykkeet ja silloin oli viikkoja 7+5:Heartred. Neuvolan puolelle olisi vielä 23 päivä lääkäri/ultra aika ja np meneekin sitten tammikuun puolelle.
    • Tykkää Tykkää x 11
  14. littlemermaid Aloittelija

Tänään 9+2 ja toisessa varhaisultrassa käyty. Niin vain oli pieni kasvanut hienosti ja kaikki oli niin kuin piti. Ehkä sitä pikkuhiljaa uskoo tämän todeksi. :Heartred Ja jouluna saa kertoa tulokkaasta lähimmille.
    • Tykkää Tykkää x 11
  15. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Oot kenties jossain toisessa ketjussa kertonutkin, mutta milloin sulla on se uusi ultra? Hurjasti tsemppiä! Tuuthan kertomaan miten kävi?
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. tiitu^ Ihastunut foorumiin Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2018 Marrasmammat 2016

Just olin tulossa kertomaan, että ultra on huomenna iltapäivällä.
    Oon seurannu teidän muiden keskustelua kaikesta täällä, mutta oon ite ollu jotenkin aivan "lukossa" tän oman tilanteen kaa, että oon vaan yrittäny selvitä päivästä toiseen, odottaen huomista.
    Pelottaa, jännittää, ahistaa, itkettää.
    Meillä on ennestään kaksi ihanaa tytärtä, mutta kummastakaan ei missään vaiheessa saatu ikäviä/mietityttäviä ultra-tuloksia, niin siksi tämä jännittää ja pelottaa tosi paljon.
    Lisäksi molemmista tytöistä oireet oli tosi voimakkaat ja molemmista esim. oksensin ja olin pahoinvoiva, mutta nyt on vaan etovaa oloa ja muuten ei juuri mitään oireita, niin tietysti mielikuvitus lähtee laukkaamaan ja saa pelkäämään pahinta.
    Kun vaan kaikki olis hyvin ja sais huomenna hyviä uutisia!!!

Edit. Ja kiitos tsempeistä! Tuun huomen illalla kertoo, miten meni.
    • Optimistinen Optimistinen x 5
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  17. Rosegold Aloittelija

Toivottavasti kaikki on hyvin, tiitu^ ja kestämistä huomiseen asti!
    Täällä on huojentunut ja onnellinen olo, ultrassa näkyi vahva syke, liikkuvainen vauvanalku ja viikot 8+6 täsmäs ovulaation kanssa. Laskettu aika siirtyisi tämän mukaan päivää aiemmaksi mutta katsotaan huomenna neuvolan tädin näkemys.
    Eli Voihan jee!! Askel lähempänä
    ❤️
    • Tykkää Tykkää x 10
  18. Camomillaa Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Ultrassa käyty Kauniissa Odotuksessa ja siellä kaveri polskutteli menemään ja sydänäänetkin kuultiin :love7 muutaman päivän vanhempi kun oletettiin, nyt olisi siis 10+6-11+0 :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 11
  19. tiitu^ Ihastunut foorumiin Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2018 Marrasmammat 2016

Nyt uskaltaa huokaista!
    Ultrassa näkyi pikku tyyppi, rv. 8+3. Vahva syke löytyi ja ruskuaispussi oli ruvennut surkastumaan niikuin pitänytkin.
    Laskettuaika pysyi 30.7., vaikka pikkuinen olikin viikon isompi, mitä viime viikon ultrassa.
    • Tykkää Tykkää x 10
    • Voittaja Voittaja x 1
  20. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Ihanaa tiitu, onnea!! :Heartpink

Ja onnittelut muillekin hyvistä ultrakuulumisista :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu