Varhaisultra

Maksaako nuo varhaisultrat joka kerta saman vai saako toisen kerran halvemmalla? Mä niin haluaisin mutta pelkään just tota et sit tulee jotain minkä takia täytyy mennä toisen kerran ja hinta vaan on iso este, jo sille ekalle kerrallekin...

Tietääkseni sama hints jokaisella käynnillä..
 
Maksaako nuo varhaisultrat joka kerta saman vai saako toisen kerran halvemmalla? Mä niin haluaisin mutta pelkään just tota et sit tulee jotain minkä takia täytyy mennä toisen kerran ja hinta vaan on iso este, jo sille ekalle kerrallekin...

Luulen kans, et hinta joka kerta sama.

Itse pääsin kunnalliselle puolelle ultrattavaksi, joten hintakaan ei päätä huimaa, taitaa mennä ihan normaalilla tk-käyntimaksulla tai liekkö ilmaisia, kun neuvolan "määräämiä". Kävin siis neuvolassa ultrattavana.
 
Käytiin eilen varhaisultrassa. Alkio vastasi viikkoja (8+3 tai jopa 8+4), mutta sykettä ei löytynyt. Nyt pitäisi vaan odotella vuodon alkamista. Mitään vuotoon viittaavaa ei kohdussa kuitenkaan näkynyt ja kätilö epäili, että ei välttämättä ole itsekseen tulossa ulos.
 
Käytiin eilen varhaisultrassa. Alkio vastasi viikkoja (8+3 tai jopa 8+4), mutta sykettä ei löytynyt. Nyt pitäisi vaan odotella vuodon alkamista. Mitään vuotoon viittaavaa ei kohdussa kuitenkaan näkynyt ja kätilö epäili, että ei välttämättä ole itsekseen tulossa ulos.
Eikä.. Olen todella pahoillani Marcipa. :sad001 :Heartred
 
Toinen varhaisultra takana. Alkio on viikkoa nuorempi mitä menkoista laskettuna, mutta muutoin kaikki oikein kunnossa :Heartpink Sain kuvata puhelimella videopätkää pienen liikkeistä ja sydänäänistä sekä 3/4D kuvaa myös. Olen niin huojentunut.
 
Käytiin eilen varhaisultrassa. Alkio vastasi viikkoja (8+3 tai jopa 8+4), mutta sykettä ei löytynyt. Nyt pitäisi vaan odotella vuodon alkamista. Mitään vuotoon viittaavaa ei kohdussa kuitenkaan näkynyt ja kätilö epäili, että ei välttämättä ole itsekseen tulossa ulos.

Olen pahoillani :Heartred
 
Raskaudenkeston määritys ultrassa käyty. Raskaus oikeassa paikassa ja vahva syke löytyi, MUTTA ruskuaispussi liian iso alkion kokoon nähden, joten uusi ultra ensi viikolla. Täytyy vaan toivoa, että ensi viikolla tilanne näyttäisi paremmalta, muussa tapauksessa taitaa saada valmistautua keskenmenoon/kehityshäiriöön..

Oot kenties jossain toisessa ketjussa kertonutkin, mutta milloin sulla on se uusi ultra? Hurjasti tsemppiä! Tuuthan kertomaan miten kävi?
 
Oot kenties jossain toisessa ketjussa kertonutkin, mutta milloin sulla on se uusi ultra? Hurjasti tsemppiä! Tuuthan kertomaan miten kävi?

Just olin tulossa kertomaan, että ultra on huomenna iltapäivällä.
Oon seurannu teidän muiden keskustelua kaikesta täällä, mutta oon ite ollu jotenkin aivan "lukossa" tän oman tilanteen kaa, että oon vaan yrittäny selvitä päivästä toiseen, odottaen huomista.
Pelottaa, jännittää, ahistaa, itkettää.
Meillä on ennestään kaksi ihanaa tytärtä, mutta kummastakaan ei missään vaiheessa saatu ikäviä/mietityttäviä ultra-tuloksia, niin siksi tämä jännittää ja pelottaa tosi paljon.
Lisäksi molemmista tytöistä oireet oli tosi voimakkaat ja molemmista esim. oksensin ja olin pahoinvoiva, mutta nyt on vaan etovaa oloa ja muuten ei juuri mitään oireita, niin tietysti mielikuvitus lähtee laukkaamaan ja saa pelkäämään pahinta.
Kun vaan kaikki olis hyvin ja sais huomenna hyviä uutisia!!!

Edit. Ja kiitos tsempeistä! Tuun huomen illalla kertoo, miten meni.
 
Toivottavasti kaikki on hyvin, tiitu^ ja kestämistä huomiseen asti!
Täällä on huojentunut ja onnellinen olo, ultrassa näkyi vahva syke, liikkuvainen vauvanalku ja viikot 8+6 täsmäs ovulaation kanssa. Laskettu aika siirtyisi tämän mukaan päivää aiemmaksi mutta katsotaan huomenna neuvolan tädin näkemys.
Eli Voihan jee!! Askel lähempänä
❤️
 
Nyt uskaltaa huokaista!
Ultrassa näkyi pikku tyyppi, rv. 8+3. Vahva syke löytyi ja ruskuaispussi oli ruvennut surkastumaan niikuin pitänytkin.
Laskettuaika pysyi 30.7., vaikka pikkuinen olikin viikon isompi, mitä viime viikon ultrassa.
 
Nyt uskaltaa huokaista!
Ultrassa näkyi pikku tyyppi, rv. 8+3. Vahva syke löytyi ja ruskuaispussi oli ruvennut surkastumaan niikuin pitänytkin.
Laskettuaika pysyi 30.7., vaikka pikkuinen olikin viikon isompi, mitä viime viikon ultrassa.

Ihanaa tiitu, onnea!! :Heartpink

Ja onnittelut muillekin hyvistä ultrakuulumisista :happy:
 
Takaisin
Top