Varhaisultra

Huh,
Ultrassa käyty. Vahva syke ja vastasi suurinpiirtein odotettua. Muutaman päivän pienempi, mutta ovulaatio ei ollutkaan tiedossa. Jänniä päiviä elellään, että päästään(hän) yli edellisten menetyksien ajankohdasta. Ensi viikolla kunnallinen ultra.

Hieno juttu, että kaikki kunnossa!:)
 
Käytiin viimeksi varhaisultrassa perhe - artella ja mennään varmaan nytkin jos löydetään sopiva aika. Mulla ei oo ovulaation ajankohdasta eikä kierron pituudesta mitään käsitystä kun vasta yhdet menkat ehti tulla edellisen raskauden jälkeen. :shy:
 
Mä tosiaan kävin eilen ultrassa, koska sunnuntaina alkoi vuoto joka kesti muutaman päivän.. Nyt tosiaan 6+5 ja syke löytyi hienosti. Sain lähetteen äitiyspolille, jotta vuodon syy selviäisi.
 
Mä tosiaan kävin eilen ultrassa, koska sunnuntaina alkoi vuoto joka kesti muutaman päivän.. Nyt tosiaan 6+5 ja syke löytyi hienosti. Sain lähetteen äitiyspolille, jotta vuodon syy selviäisi.

Hyvä että syke löytyi, toivotaan että on ihan harmitonta vuotoa vaan. Vuotaako siis vielä?
 
Hyvä että syke löytyi, toivotaan että on ihan harmitonta vuotoa vaan. Vuotaako siis vielä?

Pientä rusehtavaa vuotoa edelleen.. Huomenna on aika jo onneksi..
 
Mä odotan nt-ultraan, jos sinne asti päästään. Stressiä tämä aika tulee silti olemaan ja tiedän ettei varhaisultra tuo mulle kuin pienen hetken helpotuksen.
 
Kovasti odotettu varhaisultra on käyty! Löytyi pikkuinen ja syke :love7
Menkoista laskettuna tänään oli 7+4 ja ultrassa 7+0 eli voi olla, että laskettu aika on muutaman päivän pidemmällä kesäkuussa (nyt vielä 1.6.). Eikös LA varmisteta sitten nt-ultrassa?
 
Kovasti odotettu varhaisultra on käyty! Löytyi pikkuinen ja syke :love7
Menkoista laskettuna tänään oli 7+4 ja ultrassa 7+0 eli voi olla, että laskettu aika on muutaman päivän pidemmällä kesäkuussa (nyt vielä 1.6.). Eikös LA varmisteta sitten nt-ultrassa?
Joo, mut harvemmin sitä mun mielestä kuitenkaan muutetaan, ellei tule viikkoa isompia eroja.
 
Jännittää ihan sikana, meillä on huomiselle aika Perhe Arten, en millään malttaisi odottaa!
 
Mulla tosi epäsäännölliset menkat ollut niin vähän vaikea arvioida koska on hyvä aika mennä ultraan. Ensimmäinen sopiva aika löytyi marraskuun alusta eli siihen asti odoteltava. Perhe arteen helsinkiin varasin :angelic:
 
Perhe Artelle iso suositus täältä! Käytiin tänään ja siellä oli yksi vikkeläksi luonnehdittu kaveri:Heartred Kyllä meinasi itku tulla!

Vastasi viikkoja 7+3 eli pari päivää vanhempi, mitä kuukautisista laskettu, mutta kierrot ovat olleetkin vähän epäsäännöllisiä.
 
oon niiin kade, haluisin kans varhaisultraan! on vaan niin kovin arvokasta täällä...
 
oon niiin kade, haluisin kans varhaisultraan! on vaan niin kovin arvokasta täällä...

Mä kans! Mutta taidanpa jättää väliin tälläkin kertaa, kun ei sitä rahaa liikaa ole.
 
Varhaisultrassa just lääkäri hiukan kritisoi sitä, että Suomessa ei julkinen puoli enimmäkseen tarjoa varhaisultraa ennen ekaa neuvolaa. Kai sekin on vaan rahasta kiinni...
 
Varhaisultrassa just lääkäri hiukan kritisoi sitä, että Suomessa ei julkinen puoli enimmäkseen tarjoa varhaisultraa ennen ekaa neuvolaa. Kai sekin on vaan rahasta kiinni...
Eli siis meneekö tää niin , että joka neuvolassa ei edes välttämättä oo ultralaitetta ? Kun itse oon pieneltä paikkakunnalta ja meillä ihana neuvolaterkka ja ainakin ekassa raskaudessa ultrattiin tai kuunneltiin edes joka kerta muistaakseni. Ja jos on pelkoja, niin otti aina johonkin väliin että pääsi ultrattavaksi varmistamaan , että kaikki on hyvin.
Koska itsellä ainakin kamalaa puhua raskaudesta ummet ja lammet ja sit ei edes olisi varma, että hengissä siellä ollaan ja kasvetaan normaalisti .
 
Meillä isossa kaupungissa ei ole neuvoloissa ultraa terkkareilla. Pienemmissä, jopa naapurikunnassa kyllä on.
 
Takaisin
Top