Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noni sain ajan ultaan 28.10
Mulla myös silloin varhaisultra! Viikkoja silloin 7+3. Aika sais mennä nopeasti:)
Mä yritän kovasti olla varaamatta ultraa yksityiselle, kun meillä lapsettomuuspolilla ultra 11.11. Tuntuu ikuisuudelta odotella sinne saakka.
Meillä myös lapsettomuuspolilla aika. Mut Ompas teillä pitkällä jo raskaus sillon, kun on vasta 11.11 meillä jo onneksi tässä kuussa:)
Joo, se aika juontaa todennäköisesti juurensa siihen, että mulle määrättiin kauhealla kiireellä Terolut tukilääkitykseksi ja miettivät varmaan sillä käynnillä, että miten jatkojen laita on. Mä kyllä laitoin sinne äsken viestiä, kun lääkkeet ei riitä ultra-aikaan saakka, että jos vähän aikaistettais. Teillähän on aika jo ihan pian, huikeeta!:)
Noni sain ajan ultaan 28.10
Mä varailin myös just 28.10. Sillon muistaakseni 7+2
Olen varannut omakustanteisesti ultran. Menen tänään. Pitäkäähän peukkuja, että tällä kertaa olisi hyviä uutisia. Kunnallisella ultra ensi viikolla. Koen erittäin tärkeäksi tilanteen tiiviin seuraamisen taustoillani.
Kyllä meinaan mennä.
Älä muuta sano 5 yötä täällä jäljellä!Varhaisultran odottaminen on kyllä kuin lapsena joulun! Neljä yötä enää