Varhaisultra

Meillä kuuluu kunnallisessa onneksi varhaisultra automaattisesti :) Sillä varmistavat raskauden ennen kuin muuta tekevät...
 
Me päästään lapsettomuuspolin kautta ultraan vaikka ei keritty edes lääkitystä aloittamaan mutta kun kerran siellä kerkesin käymään aukkarissa ja sain reseptin letrozoleihin niin ollaan nyt lapsettomuuspolin asiakkaita. Ja se sano että jos tärppää ennen kun edes kerkee lääkitystä aloittamaan niin siihen kuuluu se että päästään sinne ennen neuvolaa ultrattavaksi. :happy: soitan sinne heti tiistaina kun on soittoaika:grin
 
Mä yritän kovasti olla varaamatta ultraa yksityiselle, kun meillä lapsettomuuspolilla ultra 11.11. Tuntuu ikuisuudelta odotella sinne saakka.:grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: AZ
Mä yritän kovasti olla varaamatta ultraa yksityiselle, kun meillä lapsettomuuspolilla ultra 11.11. Tuntuu ikuisuudelta odotella sinne saakka.:grin

Meillä myös lapsettomuuspolilla aika. Mut Ompas teillä pitkällä jo raskaus sillon, kun on vasta 11.11:wideyed: meillä jo onneksi tässä kuussa:)
 
Meillä myös lapsettomuuspolilla aika. Mut Ompas teillä pitkällä jo raskaus sillon, kun on vasta 11.11:wideyed: meillä jo onneksi tässä kuussa:)

Joo, se aika juontaa todennäköisesti juurensa siihen, että mulle määrättiin kauhealla kiireellä Terolut tukilääkitykseksi ja miettivät varmaan sillä käynnillä, että miten jatkojen laita on. Mä kyllä laitoin sinne äsken viestiä, kun lääkkeet ei riitä ultra-aikaan saakka, että jos vähän aikaistettais.:grin Teillähän on aika jo ihan pian, huikeeta!:)
 
Joo, se aika juontaa todennäköisesti juurensa siihen, että mulle määrättiin kauhealla kiireellä Terolut tukilääkitykseksi ja miettivät varmaan sillä käynnillä, että miten jatkojen laita on. Mä kyllä laitoin sinne äsken viestiä, kun lääkkeet ei riitä ultra-aikaan saakka, että jos vähän aikaistettais.:grin Teillähän on aika jo ihan pian, huikeeta!:)

Okei, no toivottavasti aikaistaa vähän:happy:
Ja juu enään kaksi ja puoli viikkoa :nailbiting:
 
Aion mennä! Kiinnostaa nähdä ihanko oikeasti siellä joku kasvaa!
Onneksi klinikalla on jo tutut ihmiset, niin ei jännitä ylimääräistä. :happy:
 
Olen varannut omakustanteisesti ultran. Menen tänään. Pitäkäähän peukkuja, että tällä kertaa olisi hyviä uutisia. Kunnallisella ultra ensi viikolla. Koen erittäin tärkeäksi tilanteen tiiviin seuraamisen taustoillani.
 
Olen varannut omakustanteisesti ultran. Menen tänään. Pitäkäähän peukkuja, että tällä kertaa olisi hyviä uutisia. Kunnallisella ultra ensi viikolla. Koen erittäin tärkeäksi tilanteen tiiviin seuraamisen taustoillani.

Täällä peukut ja varpaatkin pystyssä! Tsemppiä!:)
 
Varhaisultran odottaminen on kyllä kuin lapsena joulun! Neljä yötä enää :nailbiting:
 
Takaisin
Top