Varhaisultra

Vaapukka__

Jostain jotain jo tietävä
Onko teillä aikomuksia varhaisultraan?

Esikoisesta en käynyt, mutta nyt miehen kanssa ajateltiin, että ehkä tässä raskaudessa päätyisimme semmoisessa käymään.
 
On kokemuksia kuopuksesta, kävin koska piti saada mielenrauha et onko siellä ketään :D pääsin kunnalliseen ja oli kyllä hyvä että kävin :)

Nytkin pääsen, koska edellisen keskenmenon vuoksi kierto ei ollu normaali, niin ei voi tietää tarkalleen alkion ikää :)
 
Jännä että mä en päässyt, koska minun kierto on heittänyt kaikkea 27-55 päivän välillä. Käynnistyi siis vasta reilu vuosi synnytyksen jälkeen eikä ole vakiintunut vielä. Epäilen itse vahvasti, että alkio on viikko nuorempi kuin menkkojen mukaan.

Mutta en aio kustantaa itse. Luulen, että aika täällä töitten parissa ja vauhdikkaan taaperon kanssa menee tosi nopeasti. Ja se keskenmeno tulee sieltä jos se tulee, ei se ultra mitään takaa. Vaikka edellisessä raskaudessa olisin kovasti halunnut varhaisultraan just sen pelon vuoksi.
 
Juu, en sano että se ultra sen keskenmenon estää mut se että onko siellä elävä alkio niin se ainakin helpottaa kun tietää että siellä on joku tyyppi elossa :)

Jos tulee keskenmeno niin sitten tulee, sille ei voi mitään. Meillä th sanoi suoraan et katsotaan ultralla ikä. Mulla ois menkkojen mukaan jo melkein 7viikkoa täynnä mut todellisuus on 4+ jotain joten heitto on liikaa, menisin nt ultraan liian varhain.

Mullakin aika menee opiskelujen kans ja lasten kans niin nopeesti ettei kyllä tule tylsyys iskemään :D
 
Twisterd, mä mietin vähän tota samaa et pääsisköhän kunnallisen kautta, kun mullakin kierron mukaan mentäisi jo huomattavasti pidemmällä ellen tietäisi et ovis ollut myöhemmin. En oo viel soittanut neuvolaan.

Pulla-Ulla, me käytiin myös perhe-artessa, ja sen sivuja vähän selailin. Mulla ois tarkoitus ottaa papakoe samalla jos meen varhaisultraan niin en tiedä voiko siel semmosia tehdä. Paljonko siel maksaa pelkkä varhaisultra?
 
Twisterd, mä mietin vähän tota samaa et pääsisköhän kunnallisen kautta, kun mullakin kierron mukaan mentäisi jo huomattavasti pidemmällä ellen tietäisi et ovis ollut myöhemmin. En oo viel soittanut neuvolaan.

Pulla-Ulla, me käytiin myös perhe-artessa, ja sen sivuja vähän selailin. Mulla ois tarkoitus ottaa papakoe samalla jos meen varhaisultraan niin en tiedä voiko siel semmosia tehdä. Paljonko siel maksaa pelkkä varhaisultra?

Jos oikeen muistan niin varhaisultra toimistomaksun kanssa 79€.
 
Mua kyllä kiinnostaisi käydä varhaisultrassa! Ja ainoa syy on se, että en haluais odottaa niin montaa viikkoa, kunnes kunnallinen ultra on :joyful:
Kysyn kuitenkin vielä mieheltä sen mielipidettä ennen kuin varaan.
 
Tulen saamaan kunnalliselta varhaisultran, koska molemmat edelliset raskaudet päättyivät siten, että ultrassa todettiin pienen olleen kuollut jo jonkin aikaa. Edellisessä ennätettiin nähdä pienokainen sykkeen kanssa, seuraavalla kerralla oli jo menehtynyt.
 
Itsellä ajatuksissa olisi mennä tuohon varhaisultraan. Ystävällä odotus päättyi tuulimunaan, joka havaittiin vasta ekassa ultrassa kunnallisella. Tämän takia ei oikein uskalla itse vielä iloita.

Pään vaivaa aiheuttaa tuo viikkojen laskeminen. Jos edelliset kuukautiset ovat alkaneet 30.8. ja kierto on n. 26vrk, niin olenko pahasti väärässä että kalenterivk 42 osuisi viikoille 6-7? Osaisko joku viisaampi auttaa:banghead:rolleyes:

Ja hui, jännää kirjoittaa tänne, kun ei oikein tahdo uskoa, että tää on totta, vaikka neljänä päivänä tässä on plussannut.
 
Pään vaivaa aiheuttaa tuo viikkojen laskeminen. Jos edelliset kuukautiset ovat alkaneet 30.8. ja kierto on n. 26vrk, niin olenko pahasti väärässä että kalenterivk 42 osuisi viikoille 6-7?

Samaan päädyin laskuissa! Joka päivä kyllä lasken omiakin viikkoja kalenterista, kun ne on niin hankala hahmottaa :)
Samaa viikkoa olen myös suunnitellut eli ehkä jännätään varhaisultraa samoihin aikoihin.
 
Cipri, monenen tarkistuslaskennan jälkeen päädyin tuohon samaan. Aika varattu 19.10, mies pääsee silloin mukaan. Nyt jännittää ihan hirveästi odottaa tuonne asti :nailbiting:
 
Esikoista odottaessa käytiin varhaisultrassa ja ajateltiin nytkin mennä. :) En ole vielä tutkinut milloin se olisi ajankohtainen, mutta luulen että noin rv8 mennään.
 
Tahtoisin myös käydä varhaisultrassa, tämä tuntuu niin uskomattomalle ja epätodelliselle:rolleyes:

Saa nyt kuitenkin nähdä että miten tehdään.. Mulla kans noiden viikkojen kanssa vähän laskuongelmaa, en tiedä nykyistä luonnollista kiertoani e-pillereiden takia, vaan laskin sen mukaan, mitä oli ennen pilsuja:angelic:
On tämä niiiin jännittävää:cat:
 
En ole käynyt ultrassa esikoisen aikana, mutta nyt olen harkinnut. Koska olisi suositus? Nyt olisi kuukautisten mukaan 5+1
 
Mini2, kunnallisella suositus on 8+ viikot varhaisultraan, yksityisellä saattavat tehdä aiemmin :)
 
Juu, en sano että se ultra sen keskenmenon estää mut se että onko siellä elävä alkio niin se ainakin helpottaa kun tietää että siellä on joku tyyppi elossa :)

Ymmärrän siis ihan täysin mitä tarkoitat. Kyllä minäkin haluaisin, mutta tuo on yksityisellä sen verran arvokas toimeenpide että yritän malttaa mieltäni. Kertokaa kuulumisia tänne sitten jos päädytte varhaisultraan. :happy:
 
Juu, en mäkään yksityiselle raaskis, varsinkin kun on opiskelija, mutta jos kunnalliselle pääsee niin menen kyllä :) Nyt tosiaan pääsyynä on se raskauden keston määritys mutta plussana saa myös tietää onko siellä ketään :D
 
Takaisin
Top