Varhaisultra

No vau onnittelut kolmosista! :grin Tossahan pitää jo harkita jonku blogin tai vähintään instagram-tilin pitoa kun on niin harvinainen juttu!
 
Hmm, itse olen varannut varhaisultran juuri 6+2 seutuun... toivottavasti näkyis syke kuitenkin.... nyt alkoi vähän mietityttää pitäiskö siirtää mutta kun toisaalta ei millään malttais :joyful: pitäis vaan sit osata aatella et jos ei näy ni ei oo vielä katastrofi...:shy:
 
Hmm, itse olen varannut varhaisultran juuri 6+2 seutuun... toivottavasti näkyis syke kuitenkin.... nyt alkoi vähän mietityttää pitäiskö siirtää mutta kun toisaalta ei millään malttais :joyful: pitäis vaan sit osata aatella et jos ei näy ni ei oo vielä katastrofi...:shy:

Oletko varma ovulaation ajankohdasta? Voiko olla mahdollista, että olisikin ollut myöhemmin? Jos ei, niin kyl 6+2 voi jo näkyä, mut ei välttämättä. Mut viikon tai pari päivääkin odottamalla voi jo varmistaa, et saa heti tiedon missä mennään. Itse mietin just, et harmi maksaa turhaan varhaisultrasta, jos syke ei vielä näy, siks siirsin ite aikaa noilta päiviltä 7+0. Oli vaikea malttaa, mut oli sen arvoista sit lopulta. :joyful:
 
Mä kans varasin ajan 7+0 päivälle. Todennäköisesti ei oo oikeasti silloin vielä noin paljon vaan ennemmin jotain 6+5 tms. Ajattelin et kuitenki varmaan jo jotain näkyis, mut saa nähä, aika lauantaina! :)
 
No vau onnittelut kolmosista! :grin Tossahan pitää jo harkita jonku blogin tai vähintään instagram-tilin pitoa kun on niin harvinainen juttu!

Kiitos emilie ja viherpantteri :) Joo mietin just! Saiskohan tällä oman sarjan :think005
 
Hmm, itse olen varannut varhaisultran juuri 6+2 seutuun... toivottavasti näkyis syke kuitenkin.... nyt alkoi vähän mietityttää pitäiskö siirtää mutta kun toisaalta ei millään malttais :joyful: pitäis vaan sit osata aatella et jos ei näy ni ei oo vielä katastrofi...:shy:

Mulla luulin että olis 7+2 mutta olikin 6+3 ja 6+2 ja pienemmissä ei sykettä näkynyt. 6+4 pitäis viimeistään kuulema näkyä ja kuulua mutta hankala se on tietää ihan tarkka ajankohta. Vaikka mä ovista testailin niin silti heitti arvio. (tosin tää tais olla joku superovis kun kolme munasolua :D ) Mutta näkeehän siellä kuitenkin onko oikeessa paikkaa ja että mitkä viikot on nii tietää ajoittaa seuraavan oikeeseen aikaan :)
 
Meillä oli tänään varhaisultra, jonka päätarkoitus oli sulkea pois kohdunulkoinenraskaus. 1 alkio löytyikin oikeasta paikasta ja sydän sykki myös. Koko vastasi viikkoja 6+1 vaikka tänään on jo rv 7+0 ja itseasiassa sairaalan laskujen mukaan 7+1. Vähän jäi epätodellinen olo. Mitään kontrollia ei varattu mutta onneksi meidän omassa neuvolassa on pieni ultra, jolla joka käynnillä voi pikkuista kurkata (viikolla 9 kuulemma jo näkynyt jotain). Eli pari viikkoa aikaa neuvolakäyntiin.

Periaatteessa kaikki nyt hyvin sillä syke löytyi ja alkio oikeassa paikassa mutta pelkään jos menee kesken. Tiedän että tässä voi käydä miten vain, aika näyttää. Osasin odottaa vähän pienempää alkiota, sillä ovulaation tikutin vasta kp17/18 eli kaipa toivoa on
 
Meillä oli tänään varhaisultra, jonka päätarkoitus oli sulkea pois kohdunulkoinenraskaus. 1 alkio löytyikin oikeasta paikasta ja sydän sykki myös. Koko vastasi viikkoja 6+1 vaikka tänään on jo rv 7+0 ja itseasiassa sairaalan laskujen mukaan 7+1. Vähän jäi epätodellinen olo. Mitään kontrollia ei varattu mutta onneksi meidän omassa neuvolassa on pieni ultra, jolla joka käynnillä voi pikkuista kurkata (viikolla 9 kuulemma jo näkynyt jotain). Eli pari viikkoa aikaa neuvolakäyntiin.

Periaatteessa kaikki nyt hyvin sillä syke löytyi ja alkio oikeassa paikassa mutta pelkään jos menee kesken. Tiedän että tässä voi käydä miten vain, aika näyttää. Osasin odottaa vähän pienempää alkiota, sillä ovulaation tikutin vasta kp17/18 eli kaipa toivoa on
Mäkin kävin 7+3 varhaisultrassa sen vuotoni vuoksi ja alkio vastasi 6+5 mahdollisesti. Mutta se lääkäri sano, että siinä nt-ultrassa vasta sen näkee selkeästi, kuinka pielessä laskut on. Tai näin ainakin mulle sanottiin, että laskettua aikaa yleensä lähdetään muuttamaan vasta nt-ultrassa jos heittää kovasti päivät. Kun tässä varhaisessa vaiheessa se alkio on vielä niin pieni.
 
Mäkin kävin 7+3 varhaisultrassa sen vuotoni vuoksi ja alkio vastasi 6+5 mahdollisesti. Mutta se lääkäri sano, että siinä nt-ultrassa vasta sen näkee selkeästi, kuinka pielessä laskut on. Tai näin ainakin mulle sanottiin, että laskettua aikaa yleensä lähdetään muuttamaan vasta nt-ultrassa jos heittää kovasti päivät. Kun tässä varhaisessa vaiheessa se alkio on vielä niin pieni.

Mua harmittaa kun alkiot vastas n. 6pv pienempiä kun luulin nyt tuntuu vielä pidemmältä tää aika:grin Haluisin kovasti toiseen ultraan vielä mutta tässä muutenkin tulee menemään niin paljon rahaa että en tiiä uskalletaanko käydä yksityisellä enää. Koitan vielä neuvolasta saada sitä mutta saa nähä.
 
Meillä oli tänään varhaisultra, jonka päätarkoitus oli sulkea pois kohdunulkoinenraskaus. 1 alkio löytyikin oikeasta paikasta ja sydän sykki myös. Koko vastasi viikkoja 6+1 vaikka tänään on jo rv 7+0 ja itseasiassa sairaalan laskujen mukaan 7+1. Vähän jäi epätodellinen olo. Mitään kontrollia ei varattu mutta onneksi meidän omassa neuvolassa on pieni ultra, jolla joka käynnillä voi pikkuista kurkata (viikolla 9 kuulemma jo näkynyt jotain). Eli pari viikkoa aikaa neuvolakäyntiin.

Periaatteessa kaikki nyt hyvin sillä syke löytyi ja alkio oikeassa paikassa mutta pelkään jos menee kesken. Tiedän että tässä voi käydä miten vain, aika näyttää. Osasin odottaa vähän pienempää alkiota, sillä ovulaation tikutin vasta kp17/18 eli kaipa toivoa on

Meillä myös oli tänään aamulla varhaisraskauden ultra, ja viikkoja pitäisi kuukautisista lasketun mukaisesti olla 7+6. Alkio vastasi kuitenkin 6+0 tai 6+1, ja ultraava kätilö oli sitä mieltä, että 50/50 mahdollisuudet meneekö kesken vai ei. Sydämenlyönnit kuuluivat, ja vastasivat alkion pituutta (noin 3,8mm).

Huolestuneena soitin kaupunkimme neuvolaan, ja sieltä rauhoittelivat, että jatketaan alkuperäisen suunnitelman mukaan, viikot mahtuisivat marginaalin sisään.

Mietin kuitenkin, että tämän uuden tiedon valossa olisin plussannut ensimmäisen kerran 3-4 päivän päästä ovulaatiosta. Onko se edes mahdollista, vai onkohan siellä nyt jäänyt kehitys vaiheeseen.. Testeistä viivatesti oli haamuviiva ja Clearblue antoi silloin tuloksen 1-2 viikkoa.

Nyt siis jännätään ja panikoidaan.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä piinaan pienien alkioiden kanssa. 6+ alkio on vielä niin pieni, että helposti tulee useiden päivien mittaus eroja kun menee milli tai 2 mittauksessa väärin.

Meidän pieni oli 6+1 3,65 milliä, koittakaapa ite mitata niin pientä tarkasti :D
 
Takaisin
Top