Varhaisultra

Noniin nyt on ultra takana ja selvis syy pahoinvointiin ja kipuihin... Siellä on KOLME :dummy::dummy::dummy:

Eikä :hilarious::hilarious::hilarious::Heartred:Heartred:Heartred ihanaa et kaikki hyvin ja kaksosiahan halusit ja nyt saatki 3 :p:grin Sanoiko mitään millasia riskejä on siis kun sun äidillä oli ollu 2 mut toinen vaan tuli syliin asti?
 
Kiitos kaikille :Heartred Ihan mahtava fiilis, kahta tosiaan oletin mutta ihana yllätys tämäkin :love7 Jännittää vaan miten käy kun ei välttämättä kaikki selviä loppuun asti, mutta kätilö sano että yks ainakin pitäs varmasti tulla. Viikot olikin 6+3 ja kahella 6+2 joten vaan yks syke kuului mutta näytti kuulema hyvältä :Heartred Vähän pelottaa mutta ollaan niin super onnellisia!!!!!
 
Eikä :hilarious::hilarious::hilarious::Heartred:Heartred:Heartred ihanaa et kaikki hyvin ja kaksosiahan halusit ja nyt saatki 3 :p:grin Sanoiko mitään millasia riskejä on siis kun sun äidillä oli ollu 2 mut toinen vaan tuli syliin asti?

Mun äidillä ei siis kumpikaan selvinnyt, ensimmäinen oli keskenmeno ja toinen syntyi kuolleena noin puolessa välissä :sad001 Mutta erona se että äitini oli 10 vuotta vanhempi sillon kun minä nyt ja kätilön mukaan nuori ikä on tässä erittäin hyväksi:love017
 
Ja että kaksos/kolmos ja muut monikkoraskaudet on aina riskiraskauksia eli ne perus riskit tietenkin .
 
Täh? Oikeesti? Onneks olkoon! Mitkä fiilikset? :nailbiting::grin

Juujuu :grin Mies lähti hakemaan autosta lompakkoa lopussa, kesti vähän kauemmin ja luulin et nyt läks :hilarious::hilarious::hilarious: Pelkäsin ettei oo ketään siellä joten aivan upeeta, kyllä varmaan totuus iskee kasvoille jossain vaiheessa mut nyt nautitaan :grin:Heartred
 
Onnea dada!! Vitsi mikä ylläri! Just mietin oliko täällä yhtään kaksosten odottajia mutta että triplat!!
 
Noniin nyt on ultra takana ja selvis syy pahoinvointiin ja kipuihin... Siellä on KOLME :dummy::dummy::dummy:

Eikä, ihan huikeaa! :woot::woot::grin  Triplaonnittelut teille! :Heartred Itse olisin varmaan pyörtynyt järkytyksestä jo sen kahden kohdalla, kolmesta puhumattakaan :hilarious::hilarious:
 
Tripla onnittelut dadalps!

Mun paras ystävä odotti kans luomusti kolmosia, hän tosin sai vain yhden vauvan syliin asti.
 
Takaisin
Top