Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mörkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultrassa 8+3 todettiin keskeytynyt keskenmeno, alkion koko vastasi 7+5. Huomenna keskustelu HUSin kanssa jatkosta. :sorry:

Pitää toivoa että meillä se mahdollinen kolmas tärppi toisi paketin syliin asti...

Voi ei motto78, ihan hurjasti voimia ja pikaista toipumista!

Ultrassa 8+3 todettiin keskeytynyt keskenmeno, alkion koko vastasi 7+5. Huomenna keskustelu HUSin kanssa jatkosta. :sorry:

Pitää toivoa että meillä se mahdollinen kolmas tärppi toisi paketin syliin asti...

Voi miten surullista :( Voimia Motto78 <3

Voimia Motto! :(

Mä kävin tänään neuvolassa ultrassa ja lääkäri ei löytänyt sykettä. Koska mulla on ollut vähän vuotoja ja pientä maha- ja selkäsärkyä (välillä), niin sain lähetteen päivystykseen. Menin sinne sitten heti, mutta reilun puolen tunnin odottelun jälkeen mulle tultiin sanomaan, että eivät ehdi tarkistaa mua tänään. Sain sitten ajan huomisaamuksi eli silloin tämä piina vihdoin päättyy joko hyvin tai huonosti. Olen kyllä jo varautunut siihen, että tää on mennyt kesken, vaikka sainkin siitä nettilaskurista todennäköisyyden 94,6%. Mullakin ikä jo painaa.... :( :( :(

Kiitos kaikille :Heartred

Voimia Motto! :sad001

Mä kävin tänään neuvolassa ultrassa ja lääkäri ei löytänyt sykettä. Koska mulla on ollut vähän vuotoja ja pientä maha- ja selkäsärkyä (välillä), niin sain lähetteen päivystykseen. Menin sinne sitten heti, mutta reilun puolen tunnin odottelun jälkeen mulle tultiin sanomaan, että eivät ehdi tarkistaa mua tänään. Sain sitten ajan huomisaamuksi eli silloin tämä piina vihdoin päättyy joko hyvin tai huonosti. Olen kyllä jo varautunut siihen, että tää on mennyt kesken, vaikka sainkin siitä nettilaskurista todennäköisyyden 94,6%. Mullakin ikä jo painaa.... :sad001 :sad001 :sad001

Voi Felia, miten ikävä tilanne... Toivottavasti saat nukuttua edes vähän. Vaikka joidenkin kohdalla se pienempi luku toteutuukin, toivoisin niin, että kuulut tuohon isompaan prosenttiin.

Voimia motto!

Felicia toivottavadti saat hyviä uutisia vielä kuitenkin! Tsemppiä!

Tsemppiä Felia, toivotaan että kaikki kääntyisikin vielä hyvin! <3

Motto, toivon sinulle kovasti voimia ja jaksamista.

Felia, kunpa olisi kyse vaan väärästä hälytyksestä ja homma jatkuisi.

(Mul oli viime vuonna ar:ssa todettu kkm ja se oli mulle tosi ikävä kokemus. Toivon ettei kukaan joutuisi moista ikinä kokemaan.)

Takaisin