Mää soitin tänään neuvolaan, ja kyselin että oisko mitään tehtävissä, kun oon niin huolissani tästä mun raskauden etenemisestä (edellisen keskenmenon takia, ja kun nyt ollu samanlaisia kramppeja kuin sillon). Eivät suostu ees ottaan verikokeita, kun sellaisia ei täällä Oulussa oo kuulemma tapana tehdä. Oisin voinu ehkä saada mielenrauhan jos ois hcg:n nousua seurattu, tai sitten taas saanu varmistuksen siitä, että kaikki ei oo niinku pitäis. En oikein muutakaan ite tähän hätään keksiny, kun on niin alussa, että ultrastakaan ei oo hyötyä. Sanottiin vaan, että parin viikon päästä hakeutua yksityiselle ultraan, mut siihen asti oon omillani.
Tulipas avautuminen. Huomaa varmaan, että oon aika turhautunu :D
Moi Soffii!
Tiedän tunteen. En oo vielä uskaltautunut soittaa neuvolaan ja varaa aikaa, ehkä pe tai ens viikosta.
Täytynee yrittää olla jämäkkä mut veikkaampaa ettei täällä etelässä Hus palveluiden piirissä ole kohtelu sen kummosempaa.
Niin, sitähän mun pitiki sanoa et kävin viime kierron plussasta hcg-verikokeessa Mehiläisessä ihan itse maksettuna labrassa. Makso 55€, ei kela-korvausta ku menin vaa ilman ajanvarausta ilman lähetettä. Tulokset tuli 1 pvssä. Näki vähä viitettä paljon se arvo on, eikä se ollut kovin korkea (ei ihme ku kesken meni edellisessä).