BrendaLee
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla on samana päivänä! Päätin että varhaiseen en mene hätäilemään. Mutta on tässä pitkä kuukausi odottaa ja yrittää pysyä rauhallisenasain ekan neuvola-ajan elokuun ensimmäiselle päivälle, jee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on samana päivänä! Päätin että varhaiseen en mene hätäilemään. Mutta on tässä pitkä kuukausi odottaa ja yrittää pysyä rauhallisenasain ekan neuvola-ajan elokuun ensimmäiselle päivälle, jee!
Ultrassa käyty. Siellä oli 6+0 viikkoja vastaava alkio ja sykkeet saatiin hyvin näkymään
Onnea kovasti meillä ilmeisesti sun kans melko sama lasten ikäero sitten.. mulla esikoinen 08/16 syntynyt ja tuleva 03/18
Aika jännää
Me oltas käyty siellä merioulun neuvolassa, mutta on kuun loppuun lomalla javiikot on sitte lähelle 8 niin vähän mietin et oisko sama ootella sinne nt-ultraan sitte. Voi olla et oon niin malttamaton ja pitää käydä sitte kuitenki
Jouduin just ton loman takia käymään jo 6+0 viikolla. Onneks näky sydänäänet. Harmi kun sen loma sattui just tähän : D
Joo meidän tyttö on syntyny 30.6.-16 ja tän pikkusen la on 26. Tai 28.2.
Jännittääkö suhteellisen pieni ikäero?
Jännittää tietenkin mutta on tarkoituksellisesti mietitty niin sinänsä ei pelkoa :) tietty on varmasti alussa vaikeampaa mutta uskon että sitten kun vauva vähän kasvaa niin helpottaa
Jännittääkö sua/teitä?
meillä myös tulossa sama, pienehkö ikäero. esikko täyttää keskiviikkona vuoden, jotenka hänen ja tulokkaan ikäeroksi tulossa n. 1v8kk..
jännittää täälläkin, mutta hyvällä tavalla. meillä tekemällä tehty(hoidoilla) tämäkin tulokas, jotenka ei ole paniikkiyllätysmomenttia ton ikäeron suhteen.. :)
eiköhän se arki siitä muovaudu :)