Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea kovasti meillä ilmeisesti sun kans melko sama lasten ikäero sitten.. mulla esikoinen 08/16 syntynyt ja tuleva 03/18
Aika jännää
Hei täälläkin sama ikäero!!
VU 28.7. sillon ois 7+5. Pääsen kunnalliselle myoomien takia, ja ultrausta jatketaan säännöllisesti koko raskauden ajan samoin kuin esikoisesta.
Minkälaista hintaluokkaa teillä kaikilla ultrien hinnat on?
Ja mikähän ois Oulussa suht edullinen yksityinen, kun sinne meri-ouluun mulla ei kannata mennä kun sillä thlla on se loma. Tietäsköhän joku?:) netistä kun etsii, niin ei löydy oikein kunnolla tietoa. Esim gynekon hinta kiinnostas.
Ja mikähän ois Oulussa suht edullinen yksityinen, kun sinne meri-ouluun mulla ei kannata mennä kun sillä thlla on se loma. Tietäsköhän joku?:) netistä kun etsii, niin ei löydy oikein kunnolla tietoa. Esim gynekon hinta kiinnostas.
Mää soitin tänään neuvolaan, ja kyselin että oisko mitään tehtävissä, kun oon niin huolissani tästä mun raskauden etenemisestä (edellisen keskenmenon takia, ja kun nyt ollu samanlaisia kramppeja kuin sillon). Eivät suostu ees ottaan verikokeita, kun sellaisia ei täällä Oulussa oo kuulemma tapana tehdä. Oisin voinu ehkä saada mielenrauhan jos ois hcg:n nousua seurattu, tai sitten taas saanu varmistuksen siitä, että kaikki ei oo niinku pitäis. En oikein muutakaan ite tähän hätään keksiny, kun on niin alussa, että ultrastakaan ei oo hyötyä. Sanottiin vaan, että parin viikon päästä hakeutua yksityiselle ultraan, mut siihen asti oon omillani.
Tulipas avautuminen. Huomaa varmaan, että oon aika turhautunu :D