Varhaisultra

Meil on huomenna 7+0 ja varhaisultra lapsettomuuspolilla.
Jännittää kamalasti, kun viimeks tässä tilanteessa löydettiin elävä, mutta viikon liian pieni alkio. Kontrolliultrassa oli sit kehitys pysähtynyt vähän ekan ultran jälkeen. :sorry:
Kunpa nyt ei olis taas huonoja uutisia.. epätodennäköistähän se on, mut silti toi edellinen kerta kummittelee pahasti! Oon monena yönä nähny unta verenvuodostakin.. Huh! En tiedä, miten selviän jos tämäkin elämän alku menehtyy! :smiley-angry017
 
Ihan hirmuisesti tsemppiä huomiselle Miuku! :Heartred Toivotaan, että on kaikki ihan kuten pitääkin. :)
 
Huomenna klo 11 koittaa tuomio, onko kaikki niinkuin pitää. Nyt vasta huomasin, että lähetteeseen on kirjoitettu kuulakärkikynällä rv 7-8. Kuitenkin neuvolaan ilmoitin viimeiset menkkani, ja niiden mukaan vaun laskurilla mulla olis nyt jotain 6+4 menossa. Eihän siinä, huomenna se selviää, mut ite oon aatellu että ei tässä ainakaan varmaan pidemmällä voida olla. No, katsotaan...
 
Soitin neuvolaan ja käskivät varaamaan varhaisultran ensi viikon perjantaille ennen kuin lähdetään reissuun. Viikkoja tuolloin kasassa vasta 5+5, mutta ehkä näkyy edes se, onko oikeassa paikassa. Sykettä tuskin vielä näkyy noin aikaisin... osuu matka huonoon kohtaan.
 
Mulla lukee kans kuulakärkikynällä kirjoitettuna rv 7-8 tossa varhaisultran lapussa. Mut mulla on omien laskujen mukaan jo 9+5 silloin... ku se on siis vasta ens to ja nyt on 8+5,jos mun laskut pitää paikkansa.
Ja ihanaa, ei mun tarviikaan mennä yksin sinne, meidän kummipojan äiti suostu hoitaa esikoista sen aikaa! (he asuvat ultrauspaikan lähellä)
 
Mua jännittää teidän puolesta, meinasin pyörtyä vk sitten kun miehenkaa odoteltiin hormonipolilla. Tulee niin mieleen ne sadat kerrat kun siellä ravannut yms.
 
Tsempit ultriin kenellä niitä on tulossa :Heartred mäkin jännitin ihan hirveesti sitä ekaa ultraa, toka ultra viikon päästä.
 
Mulla kans varhaisultra ens tiistaina, viikkoja sillon vasta 5+2, oletettavasti. Varmistetaan että on oikeessa kohtaa, hieman epäillään kohdunulkopuolista. Ja myös kierto sekava :wacky:
 
Missä olette käyneet varhaisultrassa pk-seudulla? Tarttisi vaan se syke nähdä, mutta aikamoinen rahastuksen maku tossa hommassa, menee kymmenen min. ja maksaa melkei pari sataa... ja huolissaan kun on niin kyllähän sitä maksaa. Onko joku saanut taustan takia ultran kunnalliselle puolelle?
 
Etelä Suomessa tuntuu tosiaa olevan rahastuksen maku tos ultrauksessa, kun täällä on joka neuvolassa ultralaite. Onneksi on! On nimittäin keskenmenoihin menny sikanaa rahaa tänä vuonna, että ei oikein raaskisi edes käydä yksityisellä.
 
Veihän se kärsimättömyys täälläkin voiton, ensiviikon torstaiksi varattu aika yksityiseltä ultraan, silloin viikkoja 9+1. Meillä ei neuvolasta jaeta uä aikoja vaan se tulee postissa suoraan keskussairaalasta. Mut nyt kyl jännittää, enää alle viikko ni saadaan vastauksia suuriin kysymyksiin :)
 
Meilläkin ne kaks oikeeta ultraa sit keskussairaalassa. Toivottavasti päästäis sinne asti tällä kertaa.

Onnea sykkeistä!
 
Takaisin
Top