Varhaisultra

Elämälle kiitos, meiltä löytyi 6+6 pikkuinen ja sykettäkin saatiin ihan kuunnella! Päivän pienempi kuin punktiosta laskien, mutta lääkäri sanoi, ettei siinä ole mitään vikaa. 9mm oli kokoa hänellä! :Heartbigred Äitiyskorttikin jo saatiin!
 
Onnea sykkeistä.
Meillä ei oo ollenkaan neuvolassa ultraa ja oonkin menossa mein sairaalan gynenpolille. Soitin suoraan sinne ja varasin ajan. Siitä menee se polimaksu, joka on n.33€.
Vielä tarttis reilu kaks viikkoa ootella, sillon ois viikkoja 7+0. Automaattisesti sellanen olo et ei siä mitään oo. Ehkä sitä koittaa vaan varautua hunoihin uutisiin.
 
Ai että Miuku, olenpa onnellinen kun kuulen sun uutiset! :-----) Onnea, onnea!

Onnea myös Lilliputtisille ja muillekin ultrassa käyneille iloisista uutisista! :Heartbigred

Mulla ei oo ar-ultraa ollenkaan, vielä kuukausi pitää ootella, että päästään näkemään vauva. Silti on raskauden edetessä alkanut kasvaa luotto siihen, että siellä on tyyppi tulossa. Hii. Onnekkaat te, jotka pääsette kurkkimaan jo aiemmin!
 
Onnea hyvistä uutisista kaikille! :)

Millähän sitä ens viikon pysyy nahoissaan ku to on se ar-ultra?
 
Meillä olis tulevana perjantaina ultra. Pelot on ehkä vähän laantunu, kun sain miehelle sanottua, et pelottaa ja ku tein viime viikolla vielä pari selkeetä positiivista testiä. Enemmän jo ehkä jännitän tulevaa Saksan reissua ja mahollista pahoinvointia.
 
Toivottavasti ei tuu sulle pahoinvointia. Itsellä kaupassa käyminenki on tuskaa.

Noi raskaustestit on sinällään turhia jos epäilee keskenmenoa, kun jos ei oo raskausmateriaali tullu pois ja senki jälkeen menee viikko ainaki, että testi haalenee. Lähinnä vaa, että ei hirmusesti menis rahaa. Mulla tammikuussa oli vahva olo, että en oo raskaana. Käskin miehen käydä ostaa testin päivää edeltävänä iltana ennen ultraa niin vahvaa plussaa näytti vaikka oli mennyt kesken 3vkoa sitten jo.
 
En siis oo pelänny keskenmenoo vaan ylipäätään epäilly välillä, ku ekat testit oli haaleita. Ja noi testit, jotka nyt tein oli marketin ihan halvimpia parin euron liuskatestejä. Suurin pelko on kohdistunu mahdollisiin ultrassa löytyviin poikkeamiin. Vaikka eihän tossa ekassa ultrassa näe paljoo muuta kun alkion/sikiön paikan ja iän.
 
No sekin testin tummuminen on ihmisestä kiinni, että miten hormoonit nousee ja toki testeissä on eroja. Itse en oo ikinä saanut yhtä tummaa kuin kontrolliviiva rv4-6 oon testannut. Tsemppiä ultraan! :)
 
Täällä kans piinaavat viikot kun ar-ultra joulukuun puolivälissä eli vielä yli 2vk. Pelkään eniten itse, että sykettä ei löydy ja/tai mennyt kesken. Todennäköisesti syy pelkoon on se, että tärppäs yk1. Mutta yritän ajatella realistisesti ja positiivisesti niin, että aina voi sitten yrittää uudestaan :D
 
Mulla kans ensi viikon lopusta toinen ultra. Toivottavasti ois kaikki ok ja syke näkyi yhä. Oksentelun vuoks on kyl vähä pelot väistynyt, mutta saapa varmuuden.. Siitä huolimatta.
 
Takaisin
Top