Varhaisultra

Mä oon nähny kans vaa kortsuja käytettävän siinä anturin päällä! Hauska ajatus, et kumihanska!! :grin
 
En oo mäkään törmännyt kumihanskaan koskaan. Kuulostaa erikoiselta - eikö ne muut sormenpaikat ole jotenkin hankalat ultratessa...?
 
Me käytiin eilen alkuraskauden ultrassa. Sieltä se papu löytyi, oikeasta osoitteesta ja sydän pamppaili :Heartred LA siirtyi melkein viikolla eteenpäin, mitä itse osasinkin odottaa, kun olin aika varma että ovis tuli myöhässä. Saadaan silti pysyä heinäkuisissa, vaikka vähän perässä laahataankin.

Nyt siis vasta 8+4.
 
Torstaina ois ultra neuvolassa. Tänään kuultu äänet kotona. Mut silti on vähä semmonen olo, että meidän tuurilla ollaa kuultu vaa suolen pörinää ja saa taas kuulla kolmannen kerran putkeen paskat uutiset!

Vaikka joo ollaan kuultu oikeesti ne sydänäänet. Mutta silti.. Pelottaa!
 
Pilvilinna, inhottavaa kun ei pysty rentoutumaan. Mä luulin et nt-ultran jälkeen olisin rauhaisin mielin, mut pelkään edelleen..joka vessassa käynnillä katson ettei verta tullut..[emoji22] Milloinhan pääsis nauttimaan.
 
Nojoo, saa nähdä jos ensi viikolla tulee hyviä uutisia niin osaako tasan vko sen jälkeen jos nt:ssakin tulee hyviä, että osaisi rennosti ottaa. Tosin niin kovasti ootan 12+ viikon alkamista, että voi olla että osaa ottaa iisimmin? Tosin yöllä mietin, että jos odottaisi rakenneultraan, että voi hengähtää. Äh.. Ikävää, kun pelottaa. Mutta täysin normaalia.
 
Takaisin
Top