Varhaisultra

Mulla huomenna varhaisultra, vasta viikot 5+2 joten ei juuri muuta kun katotaa onko oikeessa kohtaa kiinni, lievää epäilystä kohdun ulkopuolisesta.

Jännää vähäsen mutta no, enpä ite asialle voi mitään. Tärkeintä saada tietää että missä mennään :happy:
 
Mullakin huomenna ultra, lasketun ajan määrittämiseksi ja samalla neuvolalääkäri. Toivottavasti on papu kasvanut viime kerrasta... Ihmeen monta ultraa tarjoaa tämä kunta, kolme kaikkiaan. Aiemmissa raskauksissa ollut vaan kaksi. Oon joka raskauden aikana asunut eri kunnassa.

Hyvä Pilvikirsikka että sait sinäkin aiemmin ajan!
 
Mulla on Gemini samat pelot ja just siks kun tää onnistu tällä kertaa niin "helposti".
Jotenkin sellanen olo et ei voi olla kaikki hyvin kun tärppäs jo ennen kun alettiin varsinaisesti yrittää.
 
Mä kävin ekassa ultrassa eilen! Ja siellä sykki maailman suloisin pieni sydän :Heartred Kävin aamulla tuhlaamassa aikaa terveyskeskuksessa, kun epäiltiin että voisi olla hiivaa ja emätintulehdusta ja ties vaikka mitä, mutta en lopulta päässyt lääkärille kun hermot meni 3 h jonotuksen jälkeen. Kun lähdin siellä turhautuneena ja vihaisena, varasin ajan samalle illalle yksityiselle gynelle. Tajusin jälkeenpäin ettei siellä tk:ssa edes olisi ollut mitään laitteita tai labraa tms millä olisivat voineet katsoa tarkemmin. Gyne oli aivan ihana (en ollut aiemmin käynyt hänellä mutta päätin että aion jatkossa siirtyä hänen asiakkaakseen) ja sanoi heti että no katsotaan miltä siellä näyttää. Epäili, ettei sykettä näy vielä näin aikaisin (6+1) ja sanoi että ainakin voidaan katsoa onko oikeassa paikassa. Ja niinhän se oli juuri siellä missä pitääkin ja vahva pieni sydän siellä sykki! Tulihan siinä kyyneleet silmiin ja se oli sellaista itkunaurusekoitusta. Meillä oli varattuna varsinainen varhaisultra vasta yli viikon päähän mutta nyt aion perua sen. Vaikka mitä vaan voi vielä tapahtua niin ainakin tietää että minun mahassani on tällä hetkellä uusi elämänalku :Heartred
 
Tuli kans juuri tk:sta. Siellä se pieni edeleen oli hyvissä voimissa. rv 9+1. Mut voi perse sentään. Koitin varata seula aikoja terveystalolle, mulla ajoittuu ne viikot just vuoden kolmelle vikalle viikolle. No eihän siel ollu aikoja :arghh: Jätti jollekkin näitä tekevälle kätilölle soittopyynnön ja soittaa huomenna. Saa sit koko päivän kytätä puhelinta:mad:
 
Jee, hyvin mennyt muillakin ultrat! Vesimelonivauva, inhottava tilanne. Just mietin, miten saa aikoja np-ultraan kun joulu on just pahimmoilleen tulossa.

Mulla taas pieneni viikot ultrassa, nyt 8+6. Mutta kaikki oli hyvin ja sydän pumputti :D Vähän pikkuinen sätkikin. Sain lisäks lähetteen siihen toksoplasmakokeeseen ja folaatitkin tarkistetaan...
 
Pohjois savossa tai ainaki meijän kuntayhtymässä ensimmäinen käynti on varhaisultra :) Mulla olis mun aika 5.12, silloin 6+3. Nyt tartten vaan peukkuja et kaikki olis hyvin. Kyllä jänskättää ku ei juuri ole oireita raskaudessa :sad001
 
Onnea kaikille pikkuisen löytymisestä. Mulla on ollut niin omituinen tunne ja oireita vähemmän kun odottanut, joten päätin varata ajan ja menen huomenna ar-ultran yksityiselle. Jännittää ihan vietävästi ja sitä vaan toivoo, että kaikki olisi hyvin.
 
lissufin, ei meillä ainakaan Ylä-Savon sotessa eka kerta oo varhaisultra. Kevään raskaudessa (keskeytettiin kromosomivian takia) eka neuvola oli rv 10+4 (ensisynnyttäjä) ja nyt eka neuvola tulee samoille viikoille. Ite pääsen varhaisultraan tuon taustan takia. Muutenkii täällä eka ultra on vasta np joskus 11-13+6 viikoilla.

Eli perjantain ultraa jännityksellä oottelen.
rv 8+0
 
Takaisin
Top