Varhaisultra

Tuleeko tohon vielä joku maksu päälle?

Muoks. Ilmeisesti toimistomaksu 13e. Ei olis paha hinta!

Laitoin tonne meidän lääkäriasemalle spostia ja kysyin tarkempaa hintaa.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt tuli vastaus. Täällä meillä varhaisultra kaikkinensa n 170e ja Ovumialla siis 103e (?). Täytyy katsoa huomisen neuvolan jälkeen miten osuu se nt-ultra joulun suhteen.
 
Mä sain lähetteen varhaisultraan jotta määritellään missä vaiheessa tässä oikeasti mennään. Mulla kun on noi kierrot ja menkat ollu vähän epämääräsiä pillerien lopetuksen jälkeen. Sama ku viime raskaudessa.
 
Mulla alkuraskauden ultra ensi viikon tiistaina jollon viikkoja pitäs olla 7+1.

Jännittää ja pelottaa. Heinäkuussa todettu keskeytynyt keskenmeno 6+3 ja siitä sitten kaavintaan.

Tullu luettua kaikenmaailman juttuja tuulimunista yms :sad001
 
Tänään käyty ekassa ultrassa Rv 7+0. Jännitin etukäteen hirveesti että mikähän on tilanne kun ei oo pahemmin ollut mitään oireita ja eka raskaus kyseessä joka saatiin aikaiseksi Ivf:llä. Yksi alkio siirrettiin, mutta niitä olikin kaksi alkiota ja sykkeet näky molemmilla❤️ Ihana tietää että on tällä hetkellä kaikki kunnossa. Tsemppiä ultraan/ultriin kenellä on niitä tulossa :)
 
Muokattu viimeksi:
Ihania uutisia Mirkkku! :)

Peukkuja ultraan Kyfi! Toivotaan että tällä kertaa kaikki menee loppuun asti hyvin! :)
 
Mulle neuvolasta antovat ultra-ajan 7 kuukauen yrittämisen takia. Jännä mulla on ensin ultra 1.12. ja sit vasta eka neuvola 15.12. :D Mutta mukava vaan kun saa tietää että missä mennään. :)
 
Mulle tuli tänään aika sinne ar-ultraan. :) 1.12 pääsen! silloin ois mun laskujen mukaan rv 9+5. aika myöhään kyllä sit menee eka neuvola, mut ei voi mitään.
 
Ihana kuulla hyvistä tuloksista!! [emoji172] Meillä myös hyvä syke näkyi, muutama päivä oli eroa päivissä, mut mulla on vahva usko et kiinnittynyt alkio olikin mun luomu eikä pakastettu...no nää on näitä omia tuntemuksia, mut ihanaa [emoji4] (viimeksi meni vasta tän jälk. Kesken, joten vieläkin varuillaan kumminkin) mut eihän täs mitään voi tehdä..
 
Hienoa Kisu! :)

Mäkin sain neuvolasta lähetteen ultraan epäsäännöllisen kierron takia! Se on 5.12 ja silloin oviksesta laskettuna kai 8+2.
 
Hieno juttu Kisu ja Pilvis myös! :)

Mä aattelin ens viikolla soitella neuvolaan. Mulla on kans vielä kierrot vaihdellu tosi paljon ja viimeseks jäänyt vuoto kesti vaan 2 päivää ja oli tosi niukkaa. Saa nähä mitä terkka meinaa. Vähän alan kallistua siihen, että maksetaan sit vaikka yksityinen ultra, jos neuvolan kautta ei saa lähetettä.
 
Mulla ensi keskiviikkona ultra neuvolassa. Toivottavasti näkyisi jo tuolloin syke. Viikoista ei oo tietoa sen tarkemmin kuin 5+ jotai
 
Voi Mirkkku!! :Heartred:Heartred IVF-kaksoset, miten upeeta! Meillä ensi pe varhaisultra, ICSI-raskaus täällä.

Kyfi: Varmasti pelottaa. :sorry: Mulla samat fiilikset, viimekesänä meilläkin kkm, alkio kuollut myös 6+.. Mut nyt on tilastot meidän puolella, ei voi olla yhtä huono tuuri taas!!
 
Takaisin
Top