Varhaisultra

Nimia, jos haluaa nähdä sykkeen, suositellaan odottamaan n. rv 7 paikkeille. Kohdunsisäisyys/-ulkoisuus voidaan varmasti nähdä jo aiemmin ja en osaa sanoa, missä vaiheessa se olisi hyvä tsekata. Pääset varmaan kunnalliseen ultraan, kun taustalla on kohdunulkoinen.
 
Kiitos Verde :-) Ei siis liene kiire soittaa enää tänään vaan ensi viikko riittää :-)
 
Eilen ultrattiin ja siellä tuikki pieni syke. Koko vastasi viikkoja 6+5. Lääkäri laski että la olis 30.6. mutta ajattelin nyt pysyä kuitenkin täällä teidän joukossa :wink
mulla saattaa olla sama edessä. ku la on joskus kesä-heinäkuun vaihteessa omien laskujen mukaan. saa nähdä mitä ne sanoo ar-ultrassa.
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos! [emoji173]️ Jännä muuten että laski sen noin kun kaikki laskurit on mulle laskeneet 1.7. No eipä haittaa.
 
Yritän päästä neuvolan kautta varhaisultraan (taustalla keskeytys kromosomivian takia tämän vuoden toukokuussa) ennen itsenäisyyspäivää. Olisi kiva tietää, että kaikki on kunnossa ennen Saksan matkaa ja joulua.

rv 5+5
 
Minä menen ihan suosiolla yksityiselle kahden viikon päästä rv 8+0 kun koko raskaus on kerran hoitunut sitä kautta. En malta odottaa saadakseni selville onko siellä 1 vai 2! nyt kun on odottanut tätä tilannetta 15 vuotta ei pieni rahanmeno kyllä kirpaise yhtään.

Minulle ei julkisella puolella annettu edes raskaustestiä verestä sillä he hokivat että YLEENSÄ testit tehdään virtsasta. Ei auttanut vaikka kuinka yritin selittää että minun raskaus ei ole millään tavalla yleistettävä tai tavallinen eikä virtsatestiin voi minun tapauksessa luottaa ollenkaan. Siihen taisi jäädä minun neuvolat julkisella.
 
Hienoa vesimelonivauva! :)

Mä aattelin eka et taitaa jäädä varhaisultra tällä kertaa väliin mut nyt kun aattelee niin toisaalta kyl houkuttais niin uskaltais ehkä jouluna vähän laajemmalle joukolle jo vihjasta.
 
Sama juttu! Ja kun en taida ihan ehtiä nt-ultraankaan ennen joulua, niin olishan se mukava saada varmistus. Joko Minz oot miettinyt minne menisitte? Onkohan Tampereella mitään kohtuuhintaista?
 
Varmaan Tampereella johonkin kun täällä meidän kylällä ei taida yksityistä ultraa olla. Viimeks käytiin keskustorin laidalla, en muista tarkkaa hintaa mut oisko ollu satasen hujakoilla. Pitäis kyl muutamaa paikkaa vähän verrata hinnan puolesta kun kyllä siinä kuitenkin kymppejä voi säästää.
 
Ei taida täälläkään yksityistä olla. Täytyy varmaan itsekin ruveta kyseleen niitä hintoja. Kerro jos löytyy joku hyvä ja halpa :D
 
Ei kun on täällä joku lääkäriasema, joka tekee ar-ultria. Hinta näkyi olevan 70-90e plus vastaanottokäynti. Kauankohan siellä käynnillä menis aikaa..? Kamalan tyyristä :S
 
Takaisin
Top