Varhaisultra

No ehkä asia on niinki ettei ymmärrys riitä mutta tarviiko siitäkin ruveta moralisoimaan että hei mietippä nyt omalle kohalles. Että oletpas idiootti kun ajattelet vaan itsestäänselvyyksiä
 
Täälläkin käytiin eilen ultrassa, ja aikamoinen yllätys sieltä paljastuikin! Myös meille on tulossa identtiset kaksoset! Sama tilanne taitaa olla kuin muillakin kaksosilla tässä ryhmässä, eli yhteinen istukka mutta omat vesipussit. Tässä on kyllä vähän sulattelemista.. :D
 
Jupa :hug003 Tää homma on ihan fine jo. Etkä sä mikää idiootti oo, me ollaa kaikki vähä omituisia omissa huuruissamme täällä! :excited001"Meillä kaikilla on omat pikku omituisuutemme", niinku mun anoppi sanoo. Mä oon tämmönen omituisella tavalla yli-empaattinen tunneihminen.



Onnittelut Balinalle, wau!! :Heartred:Heartred
 
Lissufin ja Yllatus halauksia ja voimia :sad001

Balinallekin tuplat tulossa, onnitteluja! On tosiaan paljon monikkoraskauksia siunaantunut ryhmään.
 
Onnea Balina kohtalotoverille! Mitkä viikot teidän pienille saatiin? :)

Menkoista laskettuna eilen oli 7+1 ja mittojen mukaan 6+5. LA:ta ei kuitenkaan lähdetty siirtämään, lääkäri puhui muistaakseni jotain että heiton täytyisi olla viis päivää kai. En silti ihan kaikkea muista siltä käynniltä tarkasti kun meni pasmat sen verran sekasin.. :D
 
No uskon. :DD niin meni meilläkin... :D
mul ois nyt ultran mukaan 7+3, menkoista laskettuna ois jo 10+0... :D Mut mun kierto oli ennen tätä raskautta ihan mitä sattuu, joten hyvin on voinu olla ovulaatio myöhemmin.
 
Oi ihanaa Balacenia valat mulle lisää uskoa siihen, että munkin tuulimunaepäily on vaan luultua pienempi pirpana :Heartred Mulla pitäis olla menkoista laskettuna 8+6 mutta pari viikkoa sitten tehdyn ultran mukaan nyt olisi vasta 6+6. En oo vielä uskaltanut varata uutta ultraa kun torstaina on eka neuvola niin elättelen toivoa josko ne siellä ultraisi! Meillä tärppäs ekasta kierrosta e-pillereiden jälkeen, joten ei tosiaan mitään hajua kuinka pitkä kierto on ollut :D
 
Niin ja onha noilla vauvoilla oma kasvutahtikin. Sanoi mulle neukku viimeksi, kun säikähdin 1-2päivän viivettä kasvussa, kun katottii 28päivän mukaan, mutta järkeistin sen, että se on ollu se mun vakio, 30 mikä oli ennen km:ja
 
Meidän neuvolan kätilö ultraa, jos on tarvetta :) Olen kyllä ollut tosi kiitollinen, että alkion kasvua on seurattu noin parin viikon välein km taustan vuoksi. Keskiviikkona viimeksi tarkistettiin, että vauva oli kasvanut ja että sydän löi. Tuolloin koko vastasi 9+3 päiviä. Tietenkin se on siinäkin mielessä hyvä, että seulonnat ja nt-ultra osuu suunnilleen oikeaan aikaan :)
 
Onnea iloisista uutisista ihanat ja voimahalauksia ja jaksamista huonoja uutisia kohdanneille [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Mulla oli turhahko varhaisultra perjantaina. Luulin että olisin ollut pidemmällä, mutta mennään vasta max. 6+0, joten itse babyä ei vielä näkynyt. Kuulemma ihan normaalia. Oli kuitenkin hyvä käydä puhumassa asiantuntijan kanssa, kun oon ihan pihalla vielä tästä kaikesta. Luulin etten voi tulla raskaaksi PCOS:n takia ja tulinkin sitten kerrasta.
 
Yogalove mun tarina on ihan sama ku sulla! Oisin voinu kirjoittaa tuon ihan saman tekstin! Mulla kans pcos taustaa. Laihdutin 15 kiloa, mutta siltikin kierto saattoi olla epäsäännöllinen. Luulin, että raskautuminen olisi vaikeaa, mutta ekasta tärppäs :D Menin varhaisultraan kun piti olla 7+0 mutta olikin vain 5+0 ja sain vaan toivottavasti turhaa huolta, kun lääkäri pelotteli tuulimunalla :D
 
Takaisin
Top