Varhaisultra

Hei oli aivan mahtava yksityinen lääkäri, ai että :love017 Ultrassa näkyi vauveli 9+1 ja se liikkui jo :laughing002 ensimmäinen lapsi ja en oikein tiedä kuin sekaisin sitä on, jotenki aivan uus ja uskomaton fiilis! Kaikki oli hyvin ja lääkäri ja hoitaja puhu enkkua ja antoi ilmaiseksi vitamiineja ja ultravideon sai usb tikulle missä kuuluu myös sydämen lyönnit..koko helahoito maksoi 80 euroa! ai että, tekis mieli huutaa koko maailmalle mutta silti vielä riskiaikaa niin pitää koittaa hillitä :gen113
 
Tannille onnittelut! Hyvä että oli vuorostaan positiivinen kokemus nyt.
 
Kiitos Lemona! Onneksi joka kansaan mahtuu erilaisia ihmisiä, täällä Espanjassa jotenki sellanen ilmapiiri että blondi skandimuija tulee ja vie kaikkien miehet ja työpaikat ja varmaa kengätkin jalasta! Vaikka eipä kyllä vois vähempää kiinnostaa :oops: Ihana palata kuun lopussa Suomeen, oma maa mansikka ja muu maa mustikka, niin se vaan menee ☺️
 
Moi tyypit! Mä jään tästä ryhmästä nyt virallisesti pois, nyyh. Käytiin tänään yksityisellä seurantaultrassa (200€.....) ja nyt oli Quentinin syke lopullisesti hiljentynyt ja istukassakin oli jo pieni repeämä. Kohta se vuotaa ulos. On ollut tosi ihanaa seurata teidän elämiä ja raskauksia pieni hetki ja toivon niin paljon onnea ja iloa kaikille :Heartred

Ja ps. Perhe Artessa käynti kävi kyllä kohtaloksi byrokratiaviidakossa, en suosittele kenellekään! Toki jos kaikki on ok, niin ihan kiva käynti toki, mutta ilman lääkärin lähetettä mua ei otettu missään vakavasti ja sain ajan kättärillekin viikkoa myöhemmäksi, kuin oisin muuten saanut. Siksi yksityinen.

Rakkautta ihanat äidit :Heartred
 
Voih, olen hirmu pahoillani Quenamama. :sad001 [emoji173] Hirmusesti jaksamusta teille. [emoji173]
 
Takaisin
Top