Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljonko sun hcg oli nyt? voi toivotaan että kaikki hyvin :)ens ke uudelleen tarkistukseen....ilmeisesti vähemmän viikkoja kun aattelin. ahistaa. nyt verikoe ja pe uus et nähdään lähteekö nousemaan..
en tiedä kuinka päin olla
niin utelias oon et soitin sen eilisen lukeman. hcg oli siis 16900 tms muistaakseni. eli whaat ???
Ai niin, mäkin varasin nyt varhaisultran yksityiseltä ens keskiviikolle, silloin laskurin mukaan 6+5. Pitkä viikko odottaa mutta en uskaltanut ottaa aiemmin ettei ole liian aikaista. Voi kun siellä kuulis sydänäänet!![]()
Mimmiii, mulla on ollu niin hailakat viivat testeissä + clearbluen digitaalinen näytti sunnuntaina vasta 1-2 vkoa joten siks epäilen että olis vähemmät viikot kuin mitä laskuri antaa. Tai sitten on merkki tuulimunasta/kohdunulkoisesta tai sitten on vaan jostain syystä ollut vähemmän HCG:tä vielä tossa vaiheessa. Ehkä testaan vielä viikonloppuna uuden digin niin saa nähdä mitä sit näyttää!
Joo menkkojen alusta on laskettu ku en tiedä milloin oli ovis. Mut siis oma epäilys noiden testien takia on et ei ois välttämättä niin pitkällä vielä. Menkat oli siis jo myöhässä kun oli vielä nega, ja sit niitä haamuja yms. Mut en tiiä kaikkihan on mahollista!Ootko laskenu menkkojen alusta viikot? Mulla olis sillee laskettuna 1,5 vko enemmän kuin ovulaatiosta eli väärät viikot tulis menkoista laskettuna. Kyllä kaikki voi olla hyvinkin, ei kannata liikaa testailla :) Tsemppiä ultraan!