Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt alkaa pelottaa ihan urakalla :S Mulla on varhaisultran kontrolliulta samana päivänä kuin eka neuvola eli nyt tiistaina. Eka neuvolaan ja siitä juoksujalkaa polille ultraan.

Sain siis lopulta kunnalliselta akuutin ultra-ajan, kun alkio oli sen verran liian pieni varhaisultrassa. Ja niitä vuotoja, kun on ollut :( Aikalailla kolme viikkoa jo vuotoja siis ollut (välissä rauhoittui tuhruvuodoksi, mutta eilen taas jatkui verisenä).

Toivotaan vismuntti että pelkosi olisi aiheetonta!
Pidetään peukut pystyssä, et pikkunen on vaan ollu varhaisultrassa pikkunen ja kaikki olisi hyvin! :Heartpink

Päivikki&Nuppu 6+5

2 yötä...mä niin toivon että siellä jotain näkyisi mutta pelottaa ihan hitokseen paljon. mitään vuotoja mullei ole ollut missään vaiheessa mutta ääh...enhän mä asialle mitään vo i tehdä, odottaa vaan ja toivoo sykkyrällä..

Tänään ultraan kurkkaamaan onko mikä tilanne mahassa. Vähän jännittää kun oireita ei ole ja tikuissa vain haalea viiva että mahtaako mitään elollisia löytyä.

Jänskättää koko ultra. Täytyy tänään soittaa nlaan asiakkaaksi ja sumplia nuo tulevat menot sen mukaan. Työpaikka on vain toisessa kunnassa ja nii pitkällä et hankalaksi menee. + Radiksi menee meillä. Oli edellinenkin.

Tsemppiä Helmerielviira!!!

Mulla on tänään taas kontr. ultra. Jos tänäänkään ei alkiota löydy niin se on sitten tuulimuna ja kesketys edessä.

Joo-o, ei taida meille tulla kesävauvaa. Ultrassa näkyi vain sikiöpussi, ei vilaustakaan ruskuaispussista tai alkiosta. Lääkäri laittoi Kontrolli lähetteen kätilöopistolle ens viikolle.

Pahoittelut Helmielviira :/

Ja äipälle tsemppiä!

Mua alkoi ahdistamaan nyt tosi paljon se keskiviikko. Toivottavasti nää kolme päivää nyt menee nopeasti niin pääsee äkkiä näkemään mikä siellä on tilanne. Vaikka oma testi näyttää nyt jo selkeän viivan, niin viikkoihin nähden vahvistui tosi myöhään kuitenkin.. Täytyy yrittää olla positiivisin mielin, mutta pelottaa..!!

Voimia helmerielviiralle! :Heartpink

Äippä-14 pidetään peukkuja, että kaikki olisi mallillaan ja tietenkin lääkärit on myöhässä...

Muokattu viimeksi:
Ei tuu meille vauvaa, tuulimuna löytyy ultrassa ja tyhjennysohjeet kotiin viemisiks saatu.

Pahoittelut surullisia uutisia saaneille :sad001

Meillä oli myös varhaisultra tänään. Löytyi yksi pikkuinen ja vahvasti sykkivä sydän. :Heartred Koko vastasi täysin viikkoja eli 8+1 (CRL 16,6mm). Suosittelen lämpimästä Varsinais-Suomen lääkäripalveluja kaikille Turun seudulla ultraan haluaville. Katseltiin jopa 4D:nä tätä meidän "katkarapua". Tunnin päästä sitten ekaan neuvolaan :)

Takaisin