Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ens ke uudelleen tarkistukseen....ilmeisesti vähemmän viikkoja kun aattelin. ahistaa. nyt verikoe ja pe uus et nähdään lähteekö nousemaan..
en tiedä kuinka päin olla

sit se puhu et kaks keltarauhasta löytyi. mitä seki tarkottaa?? mut ruskuaispussi näky kohdussa..

Kyfi: No voi vitsit ku joudut odotella epätietoisuudessa.. mutta ainakin hyvä että se ruskuaispussi näkyi oikeassa paikassa. Toivottavasti ens viikolla sitten näkyy jo asukkikin siellä :)

Kyfille peukut täälläkin pystyssä!

Varasin maanantaille varhaisultran kun on niin oireetonta ja tikkuun edelleen tulee vain hailakka viiva. Se ei ole vahvistunut yhtään tämän 17 päivän aikana ensimmäisestä testistä. Maanantaina olisi 6+3 28pvn kierron olettamalla.

toivotaan et pe otettava hcg on noussu. sillon ipllä sen kuulee. nyt siis otettiim eka

ens ke uudelleen tarkistukseen....ilmeisesti vähemmän viikkoja kun aattelin. ahistaa. nyt verikoe ja pe uus et nähdään lähteekö nousemaan..
en tiedä kuinka päin olla
Paljonko sun hcg oli nyt? voi toivotaan että kaikki hyvin :)
Mulla otettiin viikko sitten ja oli 550 ja nyt eilen 4400. Nyt siis 5+3...kai...

Ai niin, mäkin varasin nyt varhaisultran yksityiseltä ens keskiviikolle, silloin laskurin mukaan 6+5. Pitkä viikko odottaa mutta en uskaltanut ottaa aiemmin ettei ole liian aikaista. Voi kun siellä kuulis sydänäänet! :smiley-angelic001

Ai niin, mäkin varasin nyt varhaisultran yksityiseltä ens keskiviikolle, silloin laskurin mukaan 6+5. Pitkä viikko odottaa mutta en uskaltanut ottaa aiemmin ettei ole liian aikaista. Voi kun siellä kuulis sydänäänet! :smiley-angelic001

Mä kävin 6+4, hyvin kuului sykkeet silloin :)

Mimmiii, mulla on ollu niin hailakat viivat testeissä + clearbluen digitaalinen näytti sunnuntaina vasta 1-2 vkoa joten siks epäilen että olis vähemmät viikot kuin mitä laskuri antaa. Tai sitten on merkki tuulimunasta/kohdunulkoisesta tai sitten on vaan jostain syystä ollut vähemmän HCG:tä vielä tossa vaiheessa. Ehkä testaan vielä viikonloppuna uuden digin niin saa nähdä mitä sit näyttää!

Mimmiii, mulla on ollu niin hailakat viivat testeissä + clearbluen digitaalinen näytti sunnuntaina vasta 1-2 vkoa joten siks epäilen että olis vähemmät viikot kuin mitä laskuri antaa. Tai sitten on merkki tuulimunasta/kohdunulkoisesta tai sitten on vaan jostain syystä ollut vähemmän HCG:tä vielä tossa vaiheessa. Ehkä testaan vielä viikonloppuna uuden digin niin saa nähdä mitä sit näyttää!

Ootko laskenu menkkojen alusta viikot? Mulla olis sillee laskettuna 1,5 vko enemmän kuin ovulaatiosta eli väärät viikot tulis menkoista laskettuna. Kyllä kaikki voi olla hyvinkin, ei kannata liikaa testailla :) Tsemppiä ultraan!

Ootko laskenu menkkojen alusta viikot? Mulla olis sillee laskettuna 1,5 vko enemmän kuin ovulaatiosta eli väärät viikot tulis menkoista laskettuna. Kyllä kaikki voi olla hyvinkin, ei kannata liikaa testailla :) Tsemppiä ultraan!
Joo menkkojen alusta on laskettu ku en tiedä milloin oli ovis. Mut siis oma epäilys noiden testien takia on et ei ois välttämättä niin pitkällä vielä. Menkat oli siis jo myöhässä kun oli vielä nega, ja sit niitä haamuja yms. Mut en tiiä kaikkihan on mahollista!

Takaisin