Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kysyin jyväskylän dextrasta ja parikymppiä polimaksu plus ultrausmaksu oisko ollu 100 ja plus lääkärin palkkio. En muista sata varmasti summia mutta suuri se on ilman kela korvausta.

Kiitos tiedosta jään vielä kuitenkin miettimään asiaa..

Maiskis saanko kysyä miksi huoli silloin nousi?

Raskausoireet loppuivat kuin seinään, olo oli tosi erilainen kuin esikoista odottaessa. Maha kuitenkin kasvoi raskausvatsan näköiseksi ja jotenkin sitä yritti luottaa siihen, että kaikki on kunnossa. Vuoto alkoi spontaanisti rv11 ja ultrassa todettiin kyllä istukka, ruskuaispussi yms. mutta alkio ei ollut missään vaiheessa lähtenyt kehittymään. Todella ikävä kokemus, joka on jäänyt ikävästi kummittelemaan mieleen :/

Mut mä tajusin just että kun mun ar ultra on rv 8 nii siitä on enää kolme viikkoa kun on jo nt ultra! :D

Minä tulin juuri neuvolasta, jossa oli lääkärintarkastus. Otettiin papakoe, kun ei koneella näkynyt että olisi kaksi vuotta sitten otettu ja sitten oli ultra. Yksi pienokainen siellä oli kyydissä ja syke näkyi <3 rv nyt 7+6

Ilmeisesti vasta 7+ viikoilla kannattaisi varhaisultraan mennä? Täällä harkinnassa vaikka ylimääräistä rahaa ei työttömän ja opiskelijan taloudessa oikein ole.. Tuntuu ettei pää kestä sinne nt-ultraan asti, jos siellä ei olekaan mitään olisi parasta päästä mahd.äkkiä toipumaan surusta.. Löysin onneksi varhaisultran joka maksaa vaan 60e,mikä ilmeisesti on melko edullinen..

Pääsen sillä verukkeella varhaisultraan Naistenklinikalle (Hki) rv 7, kun olin munanjohtimien aukiolotutkimuksessa siellä myöskin.

Mua lähinnä kiinnostaa tieto siitä, että papu on oikeassa paikassa niin kuin pitääkin. :)

En tiedä, oonko pyörinyt liikaa täällä netissä ja nyt sen takia huolestunut, mutta nyt kyllä itsekin tekis kovasti mieli varata tuo varhaisultra. Hinta on ainoa asia, mikä oikeastaan mietityttää, ei olis oikein ylimäärästä laittaa siihen. Mies on sitä mieltä, että koitetaan nyt vaan odotella kärsivällisesti ja säästyy samalla nuo rahat, mutta sanoi silti, että tehdään kuitenkin sit miten vaan musta tuntuu parhaalta. Nyt rv 5+3 ja kyllä sinne 12 viikkoon on vaan niin pitkä aika.

Enää oikeastaan odottelen sitä, kun mulle laitettiin diabetekseni takia lähete naisten klinikalle, että oliskohan sen takia mitenkään mahdollista päästä julkisen puolelta varhaisultraan. En kyllä tiedä yhtään, kelpaako se syyksi. Jos ei niin sitten taidan kyllä varata :)

Pitäisi rohkaistua varaamaan aika varmaan pian. Takana muutama epäonninen yritys niin odottelen vielä niitä menkkoja...

Mannavilja, eli LA ois jo toukokuun lopulla? Mikä sulla oli tilanne, kun noin yllättävät viikot tulivat?

Mä varasin ajan varhaisultraan 1.11 :) viikkoja pitäis olla kasassa sillon 7+2. ensimmäinen neuvola on jo 3.11, niin kerkee sen perumaan, jos kaikki ei oo hyvin.

Jännää! En tiiä miten jaksan odottaa [emoji1]

Mä varasin kans varhaisultran ens torstaille ja rv ois silloin 7+0 ja soitan ja varaan neuvolan vasta sen jälkeen :)

Meillä odotus päättyi suruun. Varhaisultrassa naistentaudeilla ei näkynyt mitään, lähetettiin kotiin keskenmenona rv6+4. Nyt tällä viikolla sitten todettiin, että onkin kohdunulkoinen. Hyvin vastasi viikkoja, 7+0. Oli vaan totaalisen väärässä paikassa. :sad010Tämä odotus päättyi siis tähän. Kahdeksas kerta, kun menee pieleen. Nyt olen oppinut, että ikinä en enää luota siihen, että neuvola sanoo alkuraskauden vuodon olevan vaaratonta. On se niin monta kertaa nähty, että aina se viittaa johonkin ikävään ja pahaan.

Pauppikselle pahoittelut! :sad001

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista.
Voi kun kaikissa neuvoloissa ultrattais ekalla käynnillä, sais jonkun tiedon edes!

Takaisin