Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Pauppis :( Joudutko leikkaukseen vai saitko sen metotreksaattipiikin? Oliko sulla muita oireita kun vuotoa?
itse kävin läpi tuon KU "helvetin" viime keväänä :angry2 sillon soittelin pariin otteeseen neuvolaan ja päivystykseen kipujen ja vuotojen takia ja aina sanottiin vaan että ne on normaalia ja odota vaan sitä neuvolan ekaa ultraa viikolle 12.. menin sitten luojan kiitos yksityiselle varhaisultraan mistä asia lähti pikkuhiljaa selviämään..

Voi pauppis [emoji20] voimia teille!
Itku mulla tuli kun tuota luin. Muistui niin mieleen oma kohdun ulkoinen joka 2012 yksityisellä ensin todettiin tuulimunaksi ja kaksi päivää myöhemmin olinkin kättärillä leikkurissa. Yhden yön makasin tuskissani vessassa ja päivällä hakeuduin päivystykseen.
Mulla ei ollut mitään vuotoja tai muuta ennen kun ne järkyttävät kivut iski. Viikkoja oli jo melkein 9 ja lääkäri sanoi jälkikäteen että oli onni matkassa ettei munatorvi ehtinyt puhjeta.

Pahoittelut pauppis ja jaksamista :(

Mekin käytiin tänään varhaisultrassa ja pienenpieni tyyppi sieltä löytyi sydän hurjasti väpättäen. Mittojen mukaan la olisikin neljä päivää aiemmin, eli 2.6. En nyt kuitenkaan vielä muuta sitä tuonne listaan, katsotaan sitten nt-ultrassa tarkka päivä.

Kävin nyt sitten tänään varhaisultrassa. Kuukautisten mukaan viikkoja pitäisi olla 7+4, mutta kätilön mukaan alkio on sen kokoinen, että olisin vasta viikolla 5+6. Ovulaatio minulla oli vasta kiertopäivänä 18/27, joten sen mukaan olisin viikolla 7+0. Äh, tiedä nyt sitten näistä..

Koska viikkoja on vain 5+6, sykettä ei kuulunut. Kätilö epäili, että alkion kehitys olisi lakannut :'( Nyt minun pitäisi siis odotella viikko, tuleeko kunnon vuodot ja näin siis keskenmeno.

Ihan kaameeta. Ajattelin, että olisin saanut varhaisultrasta varmistuksen suuntaan tai toiseen, mutta toisin kävi. Nyt en tiedä, olenko raskaana vai pitäisikö surra keskenmenoa..

Paljon tsemppiä vismuntti!!

Tiedän tasan miltä susta tuntuu, meillä kun taitaa tilanne olla monilta osin yhtenevä. Toivotaan että kaikki menee hyvin, odottavan aika on tässä tilanteessa aivan liian pitkä.

Kiitos kaikille <3

Aza: toivon niin, että molemmat saisimme kuulla meidän pikkuisten sykkeet. Ihan hirveetä on odottaa vain. Sut siis lähetettiin uuteen ultraan kahen viikon päähän? Mulle ei sanottu kuin, että pitää odotella viikko, ja jos km ei ole tullut, niin sitten ottaa yhteyttä lääkäriin. Mä kyllä kävin yksityisellä, niin ehkä siinä se ero.. Ajattelin kyllä soittaa neuvolaan (vai pitääkö mun soittaa suoraan lääkäriin?), että olisko kontrolliultra kunnallisella nyt tässä tilanteessa mahdollinen.

Takaisin