Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle tuli kutsu varhaisultraan Naistenklinikalle ensi tiistaille, perusteena riskiraskaus ja se, että viikot vähän epäselvät. Esikosta eka ultra oli nt-ultra, vaikka silloin olin ihan yhtälailla riskiodottaja ja epäselvät viikot.
Eli kaipa varhaisultran saaminen on vähän tuurista kiinni.

Varmaan on joo kiinni neuvolan terkasta laittaako lähetteen vai ei. Itse toivoisin saavani tälläkin kertaa sen epäsäännöllisen kierron takia, mutta terveydenhoitaja on viime kerrasta vaihtunut, joten saa nähdä. Varmaan tulee mentyä yksityiselle, ellei aikaa kunnalliseen tule.

Mäki niin mietin varhaisultraa, kun on tällä viikolla vuotoja ollut (lähinnä ruskeaa tuhrua, mutta muutama päivä myös kirkasta pönttöön) :'( Viikkoja 6+6. Voikohan varhaisultran varata jo?

Mäki niin mietin varhaisultraa, kun on tällä viikolla vuotoja ollut (lähinnä ruskeaa tuhrua, mutta muutama päivä myös kirkasta pönttöön) :'( Viikkoja 6+6. Voikohan varhaisultran varata jo?

Voi varata, mulla samat viikot, kävin keskiviikkona ultrassa. Kannattaa mennä, ei tarvi murehtia ja miettii turhaan.

Mulla menossa nyt vasta 4+0 ja ajattelin heti alkuviikosta soitella neuvolaan että sais lähetteen varhaisultraan. Aiemman kohdunulkoisen takia ultraavat julkisella puolella joskus rv 5-6. Sykettä ei varmaan vielä tosin sillon näe, mutta ainakin varmistuis että tyyppi olis oikeassa paikassa tällä kertaa :)

Tänään käytä varhaisultrassa! Huhhu kun jännitti mutta siellä näkyi pikkuinen jonka sydän hakkas nopiaa :Heartbigred kohdussa oli kuiteskin kaks ruskuaispussia mutta yksi sikiö :o epäili että toinen olisi alkanut kemiallisesti.

Mimmiii, onnittelut hienoista ultrakuulumisista! <3

Bellla, onnittelut sinnekkin! <3

Mä kans varasin ultraan ajan, kuuluu siis näihin meidän hedelmöityshoitoihin. :)
Tosin neuvolan täti pyys käymään jo aiemmin ja yritetään kurkata josko ihan ite löydettäisiin syke. :) <3

Muurahainen 4+4

Haluisin kans varhaisultraan, mies ei ainakaan vielä lämmenny idealle. Olis niin kiva saada varmennus, varsinkin kun lukee muiden ultrakuulumisia :)

Voi varata, mulla samat viikot, kävin keskiviikkona ultrassa. Kannattaa mennä, ei tarvi murehtia ja miettii turhaan.

Joo, kyllä mä ens viikolle sen varhaisultran varaan :) Pitäkää peukut pystyssä, että kaikki on ok noista vuodoista huolimatta..

Onko muuten suosituksia paikoista Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla? Perhe-Arte pomppasi ainakin jossain nettikeslusteluissa edulliseksi - onkohan vain hyvä paikka?

Onko muuten suosituksia paikoista Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla? Perhe-Arte pomppasi ainakin jossain nettikeslusteluissa edulliseksi - onkohan vain hyvä paikka?

Femeda, Felisitas... ite oon nyt menossa Felisitakseen (oli mulle sopivimmat ajat halutulle päivälle [emoji6]) mutta aiemmin käynyt ihan Mehiläisessä ja Aavassa gynellä.

Haluisin kans varhaisultraan, mies ei ainakaan vielä lämmenny idealle. Olis niin kiva saada varmennus, varsinkin kun lukee muiden ultrakuulumisia :)

Mä olin superiloinen, kun mun mies oli, että: "Totta kai mennään, jos haluat!" <3 Onks sun miehellä joku tietty syy, miksei halua mennä?

Hei.
Itse sain tammikuulla keskenmenon ja nyt uusi raskaus aluillaan. Kävin varhaisultrassa Mehiläisessä kun viikkoja oli tasan 5. Ruskuaispussi ja sikiöpussi näkyivät ja olivat oikeassa paikassa. Kyllä helpotti mieltä Nyt odottelen puolitoista viikkoa ja silloin uuso ultra niin kuulee myös pienen sydämen.

Ajattelin mennä varhaisultraan, mutta aikaisintaan vkolla 7-8, eli en oo vielä varaillut aikaa. Kävin esikoisestakin varhaisultrassa ja kyllä kannatti vaikka olikin melko kallista.

Harkinnassa varhaisultra. Suosituksia mihin Tampereella menisi ja mitä noi suurinpiirtein maksaa?
Huomenna eka neuvola. Pidän viä peukkuja että siellä ultrattaisi. Kahdeksas viikko menossa omien laskujen mukaan.

Takaisin