Käytiin täällä reissussa Turkissa ultrassa. Siellä näkyi ihan vauvan näköinen ihminen ja sydän löi ❤ Lääkäri sanoi että mun kohdussa on jotain ylimääräistä. Yritin google translate käyttää mut se ei osaa kääntää sanaa turkista suomeksi. Ei olla vielä käyty neuvolassa suomessa niin ajattelin voisikohan saada alkuraskauden ultran ennen sitä nt ultraa? Vähän jäi kaivelemaan. Lääkäri kehotti ottamaan yhteyttä suomen lääkäriin heti kun tuun suomeen...
Onko kellään tietoa, onko pk-seudulla muita "halpoja" paikkoja varhaisultraan kuin Perhe-Arte?
Mulle sopisi ihan hyvin kätilön tekemä ultra, kun hinta olisi sitten jopa puolet edullisempi.
ps. Mikä tää salainen puoli on? Milloin sellainen tulee ja kenelle?
Lähiaikoina varmaan aukeaa salainen puoli meille. Se on siis samanlainen keskustelualusta kuin tämäkin, ainoastaan sillä erolla että sinne päästäkseen pitää täyttää tietyt ehdot (olikohan niin et väh 1kk foorumin jäsenenä ja väh 30 viestiä kirjoitettu tänne kesäkuisiin), ja niitä keskusteluja ei näe muut kuin sinne ylläpidon lisäämät henkilöt. Ja siellä pitää kirjoittaa vähintään 10 viestiä/kk että pysyy mukana :) esikoisen ryhmässä julkinen puoli on ollut täysin hiljainen viime vuoden lokakuusta alkaen kun kaikki höpisee vaan siellä salaisella puolella :D
Mä aion mennä joskus 7+, koska sitten loppuviikosta on edessä tilaisuus, jossa raskaus paljastuu mm. useammalle työkaverille, joten haluan saada jotain varmuutta tilanteeseen - edes hetkellisesti.
Mulla varhaisultra ylihuomenna, jännittää vaikka uskon et kaikki on hyvin. Sain lähetteen neuvolasta tarkistuttamaan raskausviikot kun kierto ollu epäsäännöllinen. Mulla oli varattuna jo omakustanteinen ultra huomiselle minkä nyt peruutin kun lähetteellä päästään halvemmalla.
Kävin tänään kunnallisella puolella varhaisultrassa ja ed. tuhrusta laskettuna ois ollu 6+2, mut koko vastas 4+. Hcg noussu kyl viimetorstain 298:sta tän päivän 933. Lääkäri käski tulla 2vko päästä kontr. ultraan. Lääkäri puhu et saattaa olla varhainen km, tai sitte vaan niin alussa et kaikki ok... miten sitä jaksaa oottaa 2vko?!! Hirveetä piinaa.