Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui ompa huomenna monella jännä päivä! <3 tsemppiä kaikille! En millään jaksas omaa odottaa johon vielä kaks viikkoa!

Mä oon pitkään pähkäilly, että meniskö vaiko ei.. mut perjantaina päätin että varaan ajan tiistaille kun torstaina eka neuvola :) No eihän se ajanvaraus tietenkään ollu auki silloin perjantaina :/ Mutta nyt on aika varattu huomiselle, apua kun jännittää :s Huomenna onneks vapaa niin ei haittaa vaikka yöllä tuliskin vähän pyörittyä ja valvottua jännityksen takia :D Mulla on ollu epäsäännöllinen kierto ajoittain, välillä lyhyempi ja välillä pidempi, toisinaan se oppikirjan mukainen :) Nyt jos vikoista kuukautisista laskee niin tänää ois 8+1 :wink

Harmittaa kun osalla ei oo kunnan järjestämää varhaisultraa. Meillä tääl Pieksämäen peräkyläl semmone on eli siinä tänään 8-viikol kävin :) ihana et kaikki okay <3 Meillä myös viikol 35-36 on vika ultra ennen synnytyst ni pääsee viel kurkkaa vauvaa ennen ulostuloo ;)

Tokassa ultrassa käyty. Sikiöpussi vesineen löyty, mut ei selvää sikiötä. Koko vastas 5+5 eli joudun vielä oottamaan viikon jonka jälkeen on viel yks ultra jolla varmistuu et onko tää sittenkin tuulimuna.

Nyt sain ajan naisten polille varhaisultraan perjantaille :) sillon 6+0. Laitto myös pvk verikokeen ennen sitä.. en kyllä tiedä yhtää miksi enkä huomannut kysyä?!

Tokassa ultrassa käyty. Sikiöpussi vesineen löyty, mut ei selvää sikiötä. Koko vastas 5+5 eli joudun vielä oottamaan viikon jonka jälkeen on viel yks ultra jolla varmistuu et onko tää sittenkin tuulimuna.
Voih, sulla vielä odotus jatkuu. Mutta toivoa vielä on! Hirveesti tsemppiä ja toivotaan parasta! <3

Täällä käytiin tänään ultrakontrollissa, kun edellisellä kerralla tilanne ei selvinnyt tarpeeksi tarkkaan. Meille näyttäisi kuitenkin olevan tulossa kaksoset, kaksi vimmatusti sykkivää sydäntä löydettiin ja muutoinkin kasvua tapahtunut aivan viikkoja vastaavasti. Nyt sitten noita ultria tehdäänkin jatkossa aina n. 10pvä välein.

Tänään rohkenin minäkin tulla tänne forumille kun kävin varhaisultrassa. Aikanaan yhden keskenmenon kokeneena ja ystävien vastaavia myötäeläneenä, niin koin ehdottoman tärkeänä varhaisultran investoinnin. Nyt kun sain tiedon, että kaikki on kunnossa, niin helpotti tämä alkuraskauden jännitys, on ainakin kohdun ulkoinen ja tuulimunaraskaus poissuljettu. Tänään minulla 7+5.

Onnea onnea <3 Hienoo ett nyt late tärppäs! Mulla kans taustalla tuulimuna v. 2015, joka ei itestään lähteny keskeytyy ja jouduttii keskeyttää. Se on raskasta ja jättää omat epäilyksensä.

Ihanaa muurahainen! <3

Azalle onnea :)

Äippä-14 toivotaan että ei ois tuulimuna.

Ite aattelin huomenna tai keskiviikkona soittaa neuvolaan ja kysellä lähetettä varhaisultraan. :)

Minä kävin tänään ultrassa päivällä.
Kaikki kunnossa, pieni vastasi viikkoja 6+6, sydän sykki ja la on siis 13.6.

Kaksi päivää oli siis pienempi kuin oviksesta laskettuna laskurit antaa. Tämä kuitenkin siis ihan mahdollinen ja kun sydänkin sykki niin aika luottavaisin mielin eteenpäin :)

Täällä käytiin tänään ultrakontrollissa, kun edellisellä kerralla tilanne ei selvinnyt tarpeeksi tarkkaan. Meille näyttäisi kuitenkin olevan tulossa kaksoset, kaksi vimmatusti sykkivää sydäntä löydettiin ja muutoinkin kasvua tapahtunut aivan viikkoja vastaavasti. Nyt sitten noita ultria tehdäänkin jatkossa aina n. 10pvä välein.

Ihanaa Aza! :) Ehkä mullakin on siis toivoa, vaikka viime noita vuotoja on ollutkin ja ultrassa liian pieniä oltiinkin.. Mulla on keskiviikkona mennyt viikko siitä varhaisultrasta. Verenvuoto on lakannut ja enää tulee vain sellaista ruskeaa tuhrua :S Huomenna soitan lääkäriin, kun menen myöhempään töihin. Saa nähä, mitä ehdottavat - josko saisin sen seurantaultran ainakin.

Kiitos onnitteluista.
Vismuntti: toivotaan sinne myös hyviä uutisia, mulla taas vuodot hieman lisääntyneet, mutta kuuluu kuulemma asiaan. Pitää vaan nyt ottaa rauhallisesti.
Esikko1: jos oikein ymmärsin niin haluavat seurata kehitystä nyt tarkemmin. Kyseessä siis ensimmäinen raskaus ja vuotoja ollut nyt muutaman viikon välillä kipujakin. Todennäköisesti seuranta jatkuu ainakin viikolle 22 saakka kun siihen saakka saan käydä omassa kaupungissa ultrassa.

Kävin ultrassa selvittelemässä raskauden kestoa eikä näkynyt mitään poikkeavaa! :( Kohdun limakalvot oli paksuuntuneet kyllä mutta ei näkynyt raskauden merkkejä. Joko oli liian aikaista ultrata, edelliset menkat oli se epäilemäni keskenmeno tai tietysti kohdunulkoinen ei ole poissuljettua...
Ostin apteekin raskaustestin ja digitaalisen raskaustestin. Tein edellä mainitun kun pääsin kotiin. Kaksi viivaa tuli vaikka oon juonu runsaasti nestettä. Testiviiva haalee mutta näkyi selvästi. Huomenna teen aamupissasta digitestin...olen jo varma että viikkonäytössä vähäisemmät viikot...höh :( oireet kyllä edelleen vaivaa, eli rinnat arat, alaselkää ja mahaa juilii jne...

Takaisin