Noin minäkin olen käsittänyt, miten Fuji sanoi. Ja ainakin jossain väitettiin, että 10. viikon jälkeen keskenmenoriski pienenee huomattavasti, kun kaikki isot rakenteet ovat valmiit ja että 12. viikon raja perustuu siihen, että silloin kaikki tuulimunat ovat ehtineet vuotaa ulos. Oma lääkärini sanoi jo alkuraskauden ultrassa viikolla 7, että keskenmenon riski on sen jälkeen enää hyvin pieni.


Kaikki oli hyvin, näkyi pitkä nenän varsi, sanoi että se on hyvä merkki, sulkee pois down syndrooman mahdollisuuden ja niskaturvotus oli 0,4mm.