Varhaisultra

Odotin esikoista 2011, tuolloin ainaki vielä sai. En tiedä sit, et onko eri kunnil omat käytäntönsä sen suhteen, et tarjoavatko tota mahdollisuutta. Kannattaa ehdottomasti kysellä. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Ohhoh, voi kyllä olla ehkä kuntakohtaistakin mut täytyy kysellä :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä meinaan oottaa ihan sitä ns. Virallista ultraa :) Ei oo valitettavasti varaa mennä siihen varhaiseen :/ Katoin just esikon vauvakirjasta, et eka ultra oli rv 11+6 ja rv 20+5 saatiin tietää kumpi tuli :)
 
Mä just olin sanomassa et mun mielestä Turussa ei ole ilmaista hammashuoltoa! Ensimmäistä lastaan odottava vanhempi pääsee suuhygienistin tarkastukseen, mut ei ilmaseks...
 
Muokattu viimeksi:
Mua alkoi mietityttää et mitä jos kävis kaks kertaa ultrassa ennen sitä 12vkon ultraa :D

Olis vaan kiva jo tietää et onko siellä elämää oikeassa paikassa ja sit varmistaa vielä myöhemmin et varmasti on hengissä. Jos olis varaa niin varmasti kävisin koko ajan :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulle just sanottiin neuvolassa että Turussa ei enää pääse jonojen ohi. Esikoisesta oli joku hoitajan tarkastus.
 
Tai siis tiedän ettei ole Turussa ilmaista hammashoitoa!:D

Freyja86, mä kävin esikosta kahdessa varhaisultrassa!:D Nytkin tulee periaatteessa käytyä kun kävin rv 4+4 ultrassa jossa katsottiin vaan et raskaus ei ole kohdun ulkopuolella, virallinen vu on vasta ensi to ja siitä on hullun pitkä aika nt-ultraan!:eek: Ehkä tulee käytyä kolmannenkin kerran:wink
 
Mullon mahtava neuvola täti, hää tänään soitti ja sano et katotaan huomenna pojan 6kk neuvolan yhteydes munki jutut. Ja voidaan aikaistaa sit varhaisultraa viikolla :) huippua!
 
Heippa kaikille :) Mulla varhaisultra 7.7., silloin viikkoja 6+6. Koska ollaan käyty läpi lapsettomuustutkimukset ja raskaus saanut alkunsa Clomeilla, on varhaisultra maksuton. Ilmoittivat jo hyvissä ajoin että jos plussa napsahtaa niin haluavat ultran tehdä viimeistään viikolla 7. Hyvä niin, en valita! :)
 
Joo mulla sama, eli lapsettomuustutkimukset ja clomi+inseminaatiokiertoja yhteemsä 4 takana, mutta nyt sit tärppäs luomukierrosta. Saan silti sieltä sen varhaisultran mutta aikasintaan 7+ viikolla, mikä mulla onkin jo onnex ens viikolla.
Vähän kyl pelottaa toi varhaisultra, kun reilu vuosi sitten oli kans samoihin aikoihin samassa paikassa (silloinkin luomukierrosta kun hoidot olis just alotetti seuraavasta kuusta) eikä kaikki omlutkaan hyvin. Mietinkin jo et uslallanko mennäkään, mutta nyt en kyllä jaksais oottaa kauempaa kun eka neuvolakin vasta 24.7.
 
8+ eivät täällä mielellään tee aijemmin. Alunperin ois ollu 9+1, kun Se Eka neuvola käynti olis ollu vasta 8+ viikolla ja Se pitää olla käytynä et pääsee sinne ultraan ellei ole jotain erikoista! nyt siis 6+0 ja tosiaan huomenna käydäänki läpi kaikki ni pääsenkin jo aijemmin ultraan. :)

Kirjotinpa epäselvästi :)
 
Tänääään!!!!! :D tänään varhaisultra voi jummijee... :) yritän vielä pysyy housuissani tän aamun ku on vasta puol kolmelta... joko daizy sai hyviä uutisia?? :)


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mihin sä nyt sit menetkään ultraan MadH91? :) Tsemppiä ultraan, tuu sit heti kertomaan kuulumiset!
 
Tänään aamulla käyty varhaisultrassa ja siellä se meidän pieni köllötteli!! :Heartred Sydän sykki ja mittaa oli vähän päälle 15 mm :) Oli se jotenkin uskomaton fiilis nähdä! Nyt voi vähän ees hengähtää.
Mä pääsin kans automaattisesti ultraan kun clomi-kierrosta sai pikkunen alkunsa.

MadH, tsemppiä iltapäivään, koita jaksaa odottaa vielä muutama tunti!!
 
Daizy: Ihana kuulla ja onnea jatkoon :) itteläni vasta ultra viikon päästä nii sitä odotellessa :)
 
Varsinaissuomen lääkäripalveluun meen Jussi Savonlahdelle :)

Jännittää!! :)

Onnea Daizy ihanista uutisista :Heartred

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top