(Varhais)UÄ-pohdintaa

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kitka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitää varmaan varata se varhaisuä johonkin huhtikuun alkuun sitten, ennen 8 viikkoa ei varmaan kannata
 
Mä oon koko ajan (ne hurjat 5pv) ollu sitä mieltä etten käy. Mutta nyt alkaa tuntumaan, että pitäs käydä kahtoo tilanne. Varsinkin ku kierto ollu tosi sekasin, lopetin imetyksen tossa vuoden vaihteessa ja menkat alko sillo, ne kesti 3vk :wideyed: Onko kukaan päässy kunnallisella, jos kierto on ollu epäsäännöllinen?
 
Ninni1986 mä pääsin neuvolan lähetteellä muutama vuosi sitten tarkistusultraan kun tulin raskaaksi heti imetyksen lopettamisen jälkeen ilman kuukautisia. Silloin ei voinu oikein tietää missä mennään. Paitsi tiesin kyllä ite kun olin tiuhaan testaillut ;) Mut sain heti seuraavalle viikolle ajan kun soitin neuvolaan ja kerroin tilanteen.
 
Ninni1986 mä pääsin neuvolan lähetteellä muutama vuosi sitten tarkistusultraan kun tulin raskaaksi heti imetyksen lopettamisen jälkeen ilman kuukautisia. Silloin ei voinu oikein tietää missä mennään. Paitsi tiesin kyllä ite kun olin tiuhaan testaillut ;) Mut sain heti seuraavalle viikolle ajan kun soitin neuvolaan ja kerroin tilanteen.

Hmm, tytön 10kk neuvola on tiistaina, taidan samalla mainita asiasta. Jospa pääsis käymään :wink Meillä on neuvolassa joku ultra vuodelta kivi ja kanto, mutta kai silläki jotain näkis. Täytyy kysyä voisko ne täällä kahtoa, jos muu ei oo mahdollista :)
 
Mä kävin esikoisen kohdalla ja nytkin on varattu varhaisultra yksityiselle parin viikon päähän, jolloin rv6+4. Esikoisen kohdalla ekalla kerralla ei näkynyt viikkoja vastaavaa alkiota ja viikko oltiin sitten paniikissa, mutta seuraavalla kerralla näkyi sydämen syke ja kaikki kunnossa. La meni kuitenkin kierron mukaan ja rv12 paikkeilla vastasi koko täysin viikkoja. :) Nyt(kin) haluan varmistua, että siellä on pieni oikeassa paikassa.
 
Esikoisen kohdalla kävin 7+0 ja niin haluan nytki mennä.. pitää vaan katto et onko vara,yksityiselle kun joutuu nii reilu 100e tulisi maksamaan :/
 
Aijon mennä yksityiselle varhaisultraan, jos niille viikoille asti päästään. Haluan todellakin jo ajoissa tietää edellisen kokemuksen jälkeen, onko matkassa ketään.
 
Ninni, olen menossa kunnalliseen ultraan epäsäännöllisen kierron, kahden keskenmenon ja perussairauksien vuoksi. En tiedä, olisiko mikään noista syistä yksin riittänyt.

Lisäys: niin ja ikääkin on reilusti yli 40, mutta sekään ei yksin auta lähetteen saamiseksi.
 
Onnea TheRoad!!! Niin ihanaa että sulla jo ultra takanapäin ja nyt voi sitten jatkaa hyvillä mielin vauvahaaveilua! :)

Ja Sylvia, sama homma täällä, lasken tunteja torstaihin, meillä siis samana päivänä varhaisultra! Onneksi heti aamusta yhdeksältä niin ei aika ehdi madella ko. päivänä :grin

Oliko jollain nyt heti alkuviikosta aikoja?
 
Hei jee, saadaan tänne ultrakuulumisia jo heti huomenna!! Helpompi odotella omaa torstain ultraa kun pääsee tänne fiilistelemään muiden juttuja jo aikaisemmin :D Tsemppiä huomiselle kaikille!
 
Minulla on odoteltavaa vielä 2 viikkoa ja yksi päivä. Jokainen päivä matelee. Mihin sitä ajatuksensa saisi, että ei murehtisi?
 
Takaisin
Top