(Varhais)UÄ-pohdintaa

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kitka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans ultra 23.3, viikkoja silloin 7+3. Eka neuvola on siitä vielä reilusti edempänä, ja tuskin sielläkään edes vielä ultrataan, joten ihan mielenrauhan vuoksi varasin tuon. Ja oli sitten uutiset mitä tahansa niin mitä aiemmin mekin tilanne tiedetään, sen parempi.
 
Mulla on eka neuvola 22.3 ja viikkoja sillon 7+2, ennen sitä meinaan kyllä yksityiselle mennä ultraan, mut onkohan liian aikaista mennä esim 6+5? Pitäiskö sillon jo näkyä jotain jos on näkyäkseen?
 
Mulla on eka neuvola 22.3 ja viikkoja sillon 7+2, ennen sitä meinaan kyllä yksityiselle mennä ultraan, mut onkohan liian aikaista mennä esim 6+5? Pitäiskö sillon jo näkyä jotain jos on näkyäkseen?
Mulla oli edellisessä raskaudessa varhaisultra 6+3 viikolla ja hyvin näkyi syke. :-)
 
Mä varasin ajan varhaisultraan 30.4. Sillon olis vissiin 8+1. Se oli ainoa mahollinen täällä päin.. saa nähä saanko kunnallisen kautta aiemmin lähetteen jyväskylään.
 
Turussa oli 100 e koko käynti ja siihen sisältyi dvd. Sydän kuului hyvin vaikka mentiin vasta 6+3
 
Miumau58 oliko kyseessä lääkärin vai hoitajan tekemä ultra? Kylläpä nul hinnat heittelee.
 
Viimeksi kun mä kävin ultrassa yksityisellä niin aikaa varatessa pystyi kyselemään lääkäreiden hinnoista ja täti puhelimessakin sanoi, että turhaan menee kalleimmalle lääkärille. Femedalla ainakin 130-250€ välillä :)
 
Jee, meidänkin varhaisultra nyt pitkän pohdinnan jälkeen varattu 24.3.!!! Meillä viikkoja silloin 6+5 mutta seuraava aika olis mennyt pääsiäisen jälkeen joten uskalsin ottaa tuon ajan. Helsingissä halvimmillaan omavastuu 100€. Ainakaan mistään en halvemmalla löytänyt!
 
Mäkin vihdoin varasin tänään ajan 22.3. ja silloin pitäisi olla 7+2. Mikäli ymmärsin hinnan oikein se olisi jotain 130 €
Jännittää hirmuisesti, mutta mielellään kuulen ajoissa niin huonot kuin tietenkin hyvät uutiset=)
 
Viimeksi kun mä kävin ultrassa yksityisellä niin aikaa varatessa pystyi kyselemään lääkäreiden hinnoista ja täti puhelimessakin sanoi, että turhaan menee kalleimmalle lääkärille. Femedalla ainakin 130-250€ välillä :)

Kahden ekan lapsen kanssa ollaan käyty ultrassa Femedassa ja mun mielestä molemmilla kerroilla jäi maksettavaa alle 100€... Nyt on ultra varattu 31.3 (ei asuta enää pk-seudulla niin siksi ei oo nyt aikaa Femedaan) ja en edes kysynyt hintaa; maksaa mitä maksaa!
 
Kahden ekan lapsen kanssa ollaan käyty ultrassa Femedassa ja mun mielestä molemmilla kerroilla jäi maksettavaa alle 100€... Nyt on ultra varattu 31.3 (ei asuta enää pk-seudulla niin siksi ei oo nyt aikaa Femedaan) ja en edes kysynyt hintaa; maksaa mitä maksaa!

Sä oot päässyt sitten halvalla! :happy: Voiskohan olla siitäkin, että mä oon pyytänyt vain naislääkärille aikaa, vaikka eipä sillä kyllä ole kai merkitystä kuka sen homman hoitais :grin
 
Meillä olis tosiaan aika 30.4 varhaisultraan, mutta tänään neuvolassa tehtiin lähete äitipolille np-ultraan. Saa nähä kumpi aika tulee aiemmin. Oireiden mukaan vois olla jo 9+jotain, kun vuotoa ollut enemmän ja vähemmän tammikuun menkkojen jälkeen. Pari vuotopäivää oli viimeks helmikuun alussa, joten sen perusteella ois 5+2. No, ei auta kun odotella :)
 
Kääks, huomenna olis ultra (sillon pitäis olla 6+3). Jännittää että kaikki on hyvin mutta kyllä näiden oireiden perusteella pitäisi olla. Mut mitä jos siellä onkin kaks? Tulis jo huominen...
 
Mulla olis viikon päästä varhaisultra ja jännittää niin hirveesti.. Viimeksi samassa tilanteessa 7+3 todettiin tuulimuna mikä sitten kaavittiin ja en haluais kokea samaa pettymystä uudestaan :sad001
 
Mulla alkoi tänään vuoto ja paniikissa menin heti ultraan. 5+4 ja siellä näkyi sikiöpussi jossa on jotain mutta tarkemmin ei osattu sanoa. Saa nyt nähdä miten käy. Jos vuoto ei tästä jatku runsaana niin 1,5 viikon päästä uudelleen ultraan ja pitäisi näkyä onko siellä elämää.
 
Takaisin
Top