(Varhais)UÄ-pohdintaa

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kitka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei varhaisultrassa käyneet. Kuka neuvolan kautta on saanu ajan ultraan. Mie sain laskun raskauden keston määritys ultrasta, en tienny et siitä pitää maksaa. Taitaa sit olla maksullinen tollanen käynti? Neuvolan kautta siis ajan sinne sain kun en yhtään tienny miten pitkällä olen.
 
Meillä on täällä toisella paikkakunnalla mahollista käydä ultrassa varmistaa viikot, mä oon käyny kaks kertaa eikä sen pitäs maksaa.
 
Mulla maksoi jopa rakenneultra koska se oli tarkempi syynäys niskaturvotuksen takia nt-ultrassa. Oisko ollu että joku erikoislääkäri ultras?
 
Oho, en oo ikinä kuullu, että joku on maksanu siitä, vaikka oiski joku lääkäri ultrannu :wideyed:
 
Pitäsköhän tehä valitus jos ne laskutti väärin :D en koskaan kyseinalaistanut laskua. :O
 
Mulle sanoi neuvolassa täällä että sieltä kautta tulevat ultrat ym.tutkimukset(labrakokeet) ovat maksuttomia. Onko paikkakunta kohtaista vai? Mene ja tiedä.
 
Perus kätilön tekemät nt ja rakenneultrat on ilmasia, Unajama jos joutuu lääkärin ultraamaks ni se maksaa. Verikokeet kans ilmasia mut oletan et jos joutuu ylimääräsiä kokeita ottaa ni se taas maksaa, esim jos seulonnoissa löytyy jotai ja joutuu ylimääräsiä testaamaan. Mut kai mie kiltisti maksan sen miulle tulleen laskun siitä raskauden keston määrityksestä... Kai se oli lääkäri joka miut ultras ni siks maksaa, sillä oli ainakii joku opiskelija erikoistuva lääkäri kaverina siinä.
 
Takaisin
Top