(Varhais)UÄ-pohdintaa

Neuvolassa arvioitiin viikot joko 1-2 vähemmän, eli vois olla 6+1 nyt. Ultralaite on jostaki kivikaudelta, mutta täytyy yrittää malttaa nyt odotella se pari vk. Kyllä siellä joku minimaalinen näky, mutta ei siitä saanu mitään selvää.
 
Toivotaan Ninni parasta :) Tuo on paha jos jollai ikivanhalla laitteella on ultrattava ja sit jää epätietoisuus :sad001
 
Ninni, jospa se pieni mikä näkyi oli juurikin se teidän mussukka. Tosi pieniähän ne on tuossa vaiheessa. Toivottavasti saisitte asiaan selvyyden mahdollisimman pian!

Voimia :Heartred
 
Täällä oli varhaisultra tänään, kaikki kunnossa :) syke löytyi ja nyt rv 7+5 :Heartred 1,5 viikkoa pidemmällä kun ite epäilin mutta mitään varmuuttahan ei ollu kun kuukautiset eivät kerenneet alkaa 2015 tammikuun synnytyksen jälkeen enkä tuntenut ovulaatiota. Tosin nyt on heti huoli että onko kaikki sittenkään kunnossa kun äsken tuli vähän ruskeaa vuotoa... Tiedän että alkuraskauden vuodot voi olla normaaleja mutta nyt vaan normaalia suurempi pelko keskenmenosta kun on huoli kohdun kunnosta kuukautisten pois olon vuoksi.
 
Onnea IceQueen hyvistä ultrakuulumisista!:) ihana lukea näitä, huonoja uutisia tullut jo ihan liikaa :sad001
Jotenkin tuntuu, että ei raskaus olis edes alkanut, ellei kroppa olisi siihen valmis. Koita rauhoittua ja luottaa siihen, että kaikki on hyvin (helpommin varmasti sanottu kun tehty. Aina sitä meinaa välillä jostakin huolestua itsekin). Mutta tosiaan, oon käsittänyt kanssa, että ne vuodot, etenkin rusehtavat, on normaaleja.
 
Joulukuisista kurkistelen tällepuolen, vaikka minkälaista tarinaa täällä! Huikeita juttuja, tippalinsissä sai lukea ♥ mulla ihan joulukuun alussa laskettu 2.12, ja ar-ultraa jännäillään vielä viikko :) iceQueen paljon onnea pikkuisesta, ihana oli lukea, että kaikki kunnossa. Kerroit aikaisemmin imettäväsi vielä, itselläni sama tilanne imetän yhä nuorimmaistani 1v5kk ja jännäilenkin nyt kuinka se sujuu raskauden edetessä. Välillä myös pelko hiipii, että voiko vaikuttaa raskauteen jotenkin huonolla tavalla kun kokemusta ei ole :/ kiva lukea, että joku muukin odottaja imettää yhä.:)
 
Meidän pikkuinen taisi vaan pelystyttää meidät. Kivuista ja vuodosta huolimatta sydänäänet löytyi vielä. Onneksi tuli se doppleri hankittua! Ja kivut ja vuotokin lakkasivat yhtä nopeasti kun alkoivatkin. Tiistain ultra silti vähän jännittää...
Ja onnittelut hyville ultrakuulumisille
 
Mammu millä viikoilla olet ja onko kotidopplerilla kuulunu jo? Ja hienoa, että pikkunen löytyi sieltä hyvin voivana. :)
 
Mulla tänään 9+6 ja kotidopplerilla kuulin ekan kerran n viikko sitten. On tosi vaikea löytää ja mulla menny melkein puoli tuntia aina kun oon ettiny mutta on löytyny aina lopuks. Näillä viikoilla löytyy suurin piirtein keskeltä ja aivan häpyluun yläpuolelta,eli tosi alhaalta.
 
Joo kyllä aika alhaallahan se on, että kyselinki mite pitkällä oot, kun kuuluu jo. On muute aika mieltä rauhoittava tuo vehje :)
 
äiskä89 täällä kans mietityttää että voiko imetys olla haitaksi tälle raskaudelle mutta neuvolassa ainakii sano että ei haittaa. Loppuraskaudesta saattaa ruveta supistelemaan jos imettää, ja ennenaikasen synnytyksen riski on olemassa, tämän vuoksi miulla ois nyt aikomus taas yrittää lopettaa imetys tässä lähiaikoina. Vähän ketjun aiheen vierestä anteeksi :grin
 
Noni hyvä kuulla, että neuvolassa puhuttu ettei ole haittaa. Ite olin niin tohkeissaan kun soitin ja varasin ekaa aikaa, että enpä muistanut edes kysyä. Imetys on kuitenkin tuntunut edelleen luonnolliselta, joten sitä olen siksi uskaltanut jatkaa. Suunnitelmia on kyllä koettaa jossain kohtaan alkaa lopetella.:) nähtäväksi jää onnistutaanko, sen verran tärkeä juttu meidän pikkuiselle tämä on. :D
 
En jaksanu selata läpi et onko täällä kyseistä asiaa jo puitu, joten:
Katotaaks ne seulonnat ja kromosomipoikkeavuudet ym jutut automaattisesti vai pitääkö siitä sanoa vai kysytäänkö se erikseen vai miten se menee?
 
Hei, tänään käytiin ultrassa. Ja liian varhain kuten itse jo ihmettelin silloin, kun täti antoi ajan. Vastasi 4 päivää nuorempaa eli nyt 5+2. La tulee siis varmaan siirtymään. Sykettä ei tietenkään siis vielä näkynyt tuossa vaiheessa (itkuhan siinä silti pääsi), virtausta näkyi kyllä jo, muttei sykettä. 26.4. uusi aika lääkärin ultraukseen. Muuten kaikki näytti hyvältä. Vaikka la siirtyy myöhemmäksi näillä näkymin 11.12. niin tuun kyllä täällä marraskuisten puolella pyörimään jonku verran, kun täällä on enempi jutustelua jne. :)
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Laskettu aika on nyt sit varmistunut pari päivää myöhäsemmäksi eli 7.11. mutta koska tää tulee myös sektiolla ni voi olla että syntyy kuitenkin jo lokakuun lopussa. _20160412_114214.JPG Tänään siis10+1. Nyt vaan verikoetuloksia ottelemaan :D
 
Takaisin
Top