Heippa vaan kaikille. Jaksamista menetyksissänne.
Olen tässä useana päivänä miettinyt kirjoitanko vaiko enkö.
Tänään tasan kaksi viikkoa siitä kun minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno ja aloitin tyhjennyksen. Vuotoa ei enää ole.
Raskaus oli minulle omalla tavallaan yllätys. 10 vuoden pillereiden popsimisen jälkeen tulin raskaaksi lähes tulkoon heti ne lopetettuani. Olin asennoitunut odottelemaan vähän kauemmin. Ei sen puoleen; positiivinen yllätys äkkiraskautuminen oli.
Hakeuduin erittäin kovien vatsakipujen takia lääkäriin, joka tutki ja pohti. Raskaustesti otettiin vaan vähän niin kuin ohimennen. Niinpä se sitten olikin positiivinen. Seuraavana vuorossa sitten ultra, jotta nähtiin että kaikki ok. Ja niin olikin. Lääkäri puhui silloin viikoista 5. Uusi ultra varattiin kahden viikon päähän, jotta nähdään onko siellä alkanut tapahtumaan kehitystä vaiko ei. Tästä käynnistä jäi fiilis, ettei kaikki ole hyvin. Eikä tule olemaan.
Ja eihän ne sitten ollutkaan. Kahden viikon päästä todettiin ettei sykettä löydy. Lääkäri sanoi tällä käynnillä että raskaus oli kaksi viikkoa sitten 6+0, vaikka silloin puhuttiin 5+0. Eli nyt olisi pitänyt olla 8+0, mutta siellä olikin max 6+6.
Tokalla kerralla ultrattiin kahdesti. koska hcg-hormoni oli kuitenkin noussut, mutta ei sitten kuitenkaan niin paljoa kuin viikoilla 8 pitäisi olla.
Kahteen viikkoon on mahtunut melkoinen skaala tunteita. Tämä foorumi on kyllä ollut iso apu.
Toivottavasti vielä joskus saan liittyä johonkin iloiseen ketjuun.