Varhainen keskenmeno

Maanantaina ultrassa arviolta 7+4, todettu tuulimunaepäily. 💔
Sain lähetteen Naikkarille ja sieltä tuli käyntiaika perjantaille ultraan & hoidon suunnitteluun.

Nyt illasta kuitenkin alkoi alaselässä jomotus sekä paineentuntua ja menkkajomoa alavatsalla. Haluaisin ajatella että tämä lähtisi spontaanisti nyt keskeytymään tässä lähipäivinä.

Ajattelin muutenkin etten ensimmäiseksi olisi keskeyttämässä pillereillä/kaavinnalla vaan antaisin keholle mahdollisuuden hoitaa keskenmenon. Täytyy huomenna soitella Naikkarilla ja kysyä mitä he ovat mieltä, voisiko aikaa siirtää ja odotella vielä.

Nyt vain odottaa että tämä kaikki olisi ohitse ja pääsisi elämässä eteenpäin. 🙏🏻

Itse ehkä menisin sinne ultraan ja suunnitteluun kuulemaan vaihtoehtoja, sille varalle ettei keho alkaisi spontaanisti toimimaan. Olisipa sitten se varasuunnitelma sitten varalle pohdittua. Kasvintaan en olisi itsekkään ihan hevillä suostumassa, vaan hakeutuisin aitoon kiinalaiseen akupunktioon.

Toivotaan että kehosi kuulee toiveesi!!
 
Ymmärrän.
Minä soitin Naikkarille ja tällä ei tosiaan mikään kiire ole, vaan voin hyvin odotella vuodon alkua. Ensi viikolla menen. Ja ei tarvitse nyt ainenkaan viikonloppua vasten miettiä sairaalareissuja. Meillä oli muutenkin kesälomasuunnitelmia tähän! 😊

Haluaisin nimittäin lääkkeellisen tyhjennyksen sitten osastolla, sen vaatiessa. Helpompi kun lasten ei tarvitse olla todistamassa mitä ikinä sitten tuleekaan ja itsellä ainenkin tällöin olo että olen hyvissä käsissä.

Nyt tietysti toivon että tää alkaisi tästä spontaanisti ja sillail maltilla. 🙏🏻
 
Takaisin
Top