Veeru
Sanaisen arkkunsa ammentaja
En oikein tiedä mihin tän kirjoittaisin, toivottavasti on sallittu tänne!
Mulla alkoi lauantaina (5+1) verinen vuoto hyytymineen, sitä ennen oli parina päivänä ollut vähän ruskeaa tuhruttelua. Verta on nyt tullut muutaman päivän, mutta vähän vaihdellen, ja lähinnä vaan vessassa käydessä pönttöön eikä niinkään siteeseen. Mun menkat alkaa yleensä samalla lailla, mutta vähän runsaammat ne kuitenkin on yhden päivän ajan, kuin mitä nyt on ollut. Vaikka mun menkat siis aina onkin kovin niukat.
Oon kyllä 99% varma että tää raskaus on keskeytynyt, mutta tänään 5+3 tein raskaustestin, ja viiva on kyllä edelleen aika vahva. Laitan kuvan tähän liitteeksi. Pystyykö tuon perusteella vielä päätellä mitään? Ei varmaan? En pääse hcg-mittaukseen.
Testasin viimeksi viime viikon keskiviikkona, jolloin oli jonkin verran haaleampi, kuin tänään. En siis tiedä onko tuossa välissä ollut vahvempi ja siitä lähtenyt haalistumaan.
Vaikka oon tän asian osalta isoimmat itkuni jo itkenyt, niin silti jokin pieni osa musta jaksaa toivoa, että tässä olisi jotain mahdollisuuksia.
Onpa kurja tilanne siellä, tsemppiä kovasti tuohon epätietoisuuteen
Joskushan alkuraskauden vuodot on harmittomia ja kaikki päättyy lopulta hyvin, toivottavasti kohdallasi olisi kyse siitä. Oman kokemukseni pohjalta viivoista ei voi valitettavasti hirveästi päätellä, kun hcg lasku voi olla hidasta...Jos jotain selvyyttä tässä vaiheessa haluaa asiaan taitaa olla ainut keino mennä yksityiselle hcg mittauksiin (ymmärsin kommentistasi, että julkisella eivät sitä anna) tai sitten odotella ehkä noin viikon verran ja mennä yksityiselle ultraan...?