Jotenkin vaikealta tästä tuntuu päästä yli, mutta tietenkin siihen varmasti menee vähän enemmän aikaa. Olihan tää iso menetys, vaikka olikin vasta näin alussa…Misa kaikki sympatiani sinulle surun ja pettymyksen käsittelyyn
Ehkä kuitenkin hyvä, että nyt tiedät jo ennen ultraa tilanteen ja pääset jo asian käsittelyssä siihen mennessä pidemmälle, vaikka mitään kiirettä suremisessa ei toki ole.
Positiivista tosiaan, että raskaus alkoi ensi kerralla parempi tuuri
Mulla oli muuten tuo sama, että neuvolasta käskevät pyytämään terveyskeskuksesta hcg lähetettä. Musta tuo on väärin, ihan kun neuvolaa ei kiinnostaisi asiakkaikseen muut kuin sinne rv 8 tienoille päässeet itselläni nimittäin ikävä kokemus, jossa tkssa arvon tulkinnut väitti sen olevan täysin ok, vaikka ei ollut tuplaantunut läheskään, ja en saanut siksi uutta mittausta enää. Keskenhän se meni.
Olisi ehkä kiva päästä tästä puhumaan johonkin, mutta ainoat vaihtoehdot taitaa olla sairaalapastori tai työterveys. Pitää miettiä asiaa.
Mua ei loppujen lopuksi niin haitannut pompottelu, kun lopputulos oli mitä halusin, eli pääsin hcg-mittaukseen. Onpas sun kohdalle osunut kyllä huonosti asioista tietävä hoitaja/lääkäri! Oon pahoillani, tollanen aina syö vähän luottamusta terveydenhuoltoa kohtaan.