Täälläkin keskenmeno nyt viikonloppuna. Viikkoja piti olla tänään 6+5. Just viime viikolla liityin tänne foorumillekin innoissaan raskaudesta
Alkoi lauantaina pinkillä kirkkaalla vuodolla, jota alkoi tulla pikkuhiljaa enemmän ja muuttui punaiseksi. Ei kuitenkaan yhtään enempää kuin kuukautisissa, joten olin vielä levollisin mielin vaikka säikäytti. Päivällä alkoi sitten kauheat alavatsakivut ja olin samassa kippura-asennossa sängyllä pari tuntia. Edes kipulääkkeet ei auttanut. Vessassa käydessä pönttöön lorahti verta ja hyytymiä, ja olin näkevinäni sikiövaimikäliepussin hujahtavan mukana myös. Olin kauhuissani. Mulla oli ultra tälle päivälle ja päivystyksestä sanoivat vaan etteivät voi oikein tehdä mitään, jos keskenmeno ja että odottelen tälle päivälle, kun kerta ultra varattuna. No, töistä saikkua ja tänä aamuna ultraan. Olin ihan turta, kun makasin siinä tutkimuspedillä ja lääkäri kertoi, että kohdusta on lähes kaikki raskausmateriaali poistunut. Osasin varautua, ja itku tuli vasta sitten myöhemmin. Tämä oli eka raskaus ikinä ja toisesta kierrosta ehkäisyn jälkeen raskauduin. Jos jotain positiivista, niin keskenmeno oli nopea ja helppo. Hassua kun papereissa lukee
täydellinen keskenmeno. Hassua tuo lääketieteellinen kieli. Mutta kyllä, lähes täydellisesti tyhjentynyt.
Nyt jo mietin kärsimättömänä koska kokeilla uudelleen. Sanoi että kannattaa yhdet menkat venata, mutta toisaalta jotkut alkaa yrittää vissii heti, kun km-vuoto loppuu...