Tää mamma on niin kätevä ja pätevä! Asensin ihan ite pojan turvaistuimen omaan autooni, oli helppoa ja nopeeta, eikä menny edes hermot! :D
Niin siis mehän lainattiin turvaistuin kaverilta ja se asensi sen mun autoon viime viikonloppuna. No, se nyt ei ollu ihan passeli siihen, jäi keikkumaan mun mielestä sivusuunnassa liikaa kun mulla on semmoset "kuppimaiset" takapenkit (hih, sporttiauto!), ei siis suorat. No minä sitten selaamaan netistä istuimia että kai tässä on pakko lähtee ostamaan uusi. Sitten muistin että meillä on yläkerrassa jemmassa toinen istuin joka ostettiin mun serkulta taannoin ja jota oltiin ajateltu miehen pakettiautoon. Tutkailin sitä eilen, pesin päälliset, tein pojalle sopivat säädöt ja kävin mallaamassa mun autoon ja totesin että istuu meinaan tosi hyvin sinne. Tuumin että ei näytä vaikeelta asentaa ohjeiden perusteella. Äsken sitten aloin tuumasta toimeen ja asensin sen. Se toinen istuin toivottavasti käy paremmin pakettiautoon kun siinä on suorat penkit. Nyt sitten jää nähtäväksi mitä poika tykkää matkustaa tuossa "uudessa" penkissä. Kivana bonuksena huomasin että siinä on kallistuksensäätö, joten uskoisin että mukava asento löytyy.
Ai että tuli hyvä mieli kun onnistuin ja nyt on yksi hoidettava asia vähemmän kun tuo on pyörinyt mielessä.
Tämän olis tietty voinu kirjoittaa vaikka positiivisuusketjuun, mutta menköön nyt tänne kun täällä on keskusteltu näistä istuimista jo vähän.
Niin ja voin nyt jo mainita, jos näistä istuimista tulee kohtapuoliin enemmänkin keskustelua kun ne menee kaikilla kumminkin ennemmin tai myöhemmin vaihtoon, että nuo meidän molemmat istuimet on nyt 9-25 kg ja ne saa molemminpäin eli selkä ja kasvot menosuuntaan. Nyt alkuun on tietenkin selkä menosuuntaan.